Publicita

Publicita

Anotace: zase

Asi před týdnem proběhlo jakési setkání neonacistů. Týden před pochodem informoval tisk, rozhlas i televize o této akci. A týden vydržel přežmoulávat fakta, domněnky, fáze příprav policie, varování lidí z oblastí pochodu jak nejlépe zabednit okna, odjet...
Pak to nastalo. Od rána živé vstupy z nádraží - už nasedají, jedou, vystupují, pochodují... kdo se s nimi střetl málem, kdo úplně, co volali, co rozbili málem, co jejich odpůrci, archivní záběry z dřívějších akcí...

Ten večer jsem přišel do jedné hospody. U televize tam sedě hlouček vyholených kluků a živě reagovali - hele! to je Peťa a Franta jak se strkají s tím policajtem a tamhle seš ty jak řveš!!! Paráda!!!
Ti kluci měli radost jak na Vánoce. Ví se o nich, byli v televizi, všechno se kolem nich točilo, lidi z nich mají strach!
Co víc si mohou přát?
A proč nejít znova?!
Autor René Vulkán, 08.05.2009
Přečteno 527x
Tipy 22
Poslední tipující: Iva Borecká, PIPSQUEAK, CULIKATÁ, Aťan, Judita, zrrrr, Andělská holka, Amelie Montez, Zelená okurka, Ovádko, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

podle mě jsi to napsal dobře, musím se přiznat že tady těm vyholeným rádoby itelientním tvrďákům nerozumím, či spíš je vůbec nechápu, jak může Slovan respektive Čech
být fašista, nebo co já vím co jsou to všechno za ty jejich různé odnože, za fašizmu, za války museli žít jejich rodiče, či prarodiče, prostě někdo musel být jinak by tady ty vemena nebyli, TAK PROČ JIM SAKRA TY PRORODIČE PROSTĚ NENALISKAJ PO TLAMĚ!!! co pak je ve škole neučily o válce? co pak neví kolik lidí umřelo,a samozřejmě s nimy bylo i hodně čechů tak jak tu mohou heijlovat ? moje prarodiče byly za války v lágru teda jen babička, děda byl v odboji a kdyby jsem tady teď pořvával ty jejich fašistická hesla, tak mě snad sami prarodiče zabijou, no nic vidím že jsem se moc rozepsal u mě ST!!!

23.06.2009 05:47:00 | zrrrr

jo pěkný... policie je měla zbít tak, že by se na to dívali v televizi a napařit jim tolik, že by je to v kriminále přešlo...

01.06.2009 12:18:00 | Manik

No fuj, archivní se píše s měkým I. A krátké články nemám vůbec rád...sice patří k nejtipovanějším, ale to svědčí o většině čtenářů, že sou líní žmoulat delší texty...příště by to chtělo trochu víc orzvést ten článek. Jinak máš pravdu, média sou média. Například poprask okolo ptačí chřipky? 14 dní strašili a teď co? Teď je ticho...přitom PCh není více nebezpečná než chřipka normální. Kdyby chřipka zabila tolik lidí kolik o ní psalo, pak teprve by to byla pandemie...

14.05.2009 19:40:00 | Mrázek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí