Znáte doktora Jana Hnízdila?

Znáte doktora Jana Hnízdila?

Anotace: ---

.

MUDr. Jan Hnízdil je internista a rehabilitační lékař (*1958), autor či spoluautor publikací "Bolesti zad, mýty a realita", "Jak vyrobit pacienta", "Artróza v komplexním přístupu", "Jak léčit nemoc šílené medicíny", "Doping aneb zákulisí vrcholového sportu", "Mým marodům" a dalších. Věnuje se komplexní, psychosomatické medicíně. Působí v Centru komplexní péče v Dobřichovicích. Je spoluiniciátorem Výzvy NEO 2011 "Už se nenecháme okrádat" http://www.neo2011.cz/

Stručný výtah jeho slov z videa na YouTube:

VLÁDNOU NÁM PSYCHOPATÉ BEZ SVĚDOMÍ

Zaujalo mě chování mnoha našich vysokých představitelů. Pro jejich chování, vystupování, názory a projekty jsem rozumově nenacházel vysvětlení. A tak jsem jejich chování a vystupování začal hodnotit z lékařského pohledu. Tam jsem to vysvětlení našel. Jsem si jistý, že mezi našimi čelnými představiteli je celé spektrum duševních a osobnostních poruch, s tím jsem se nesetkal ani na psychiatrické klinice. To je živá učebnice psychiatrie - s tím, že je to zajímavé pro odborníka, ale velice tristní pro občana.

Ty důsledky na život a podmínky v naší zemi jsou pochopitelně devastující. Já to vidím jako systémovou záležitost, protože ten současný systém je založený na dravosti, bezohlednosti, neomezeném růstu, ruce trhu, a pochopitelně přitahuje lidi s těmito povahovými vlastnostmi - tedy psychopaty dravé, bezohledné, agresivní, arogantní, kteří nemají soucit, nemají svědomí, nemají slušnost. Oni ten systém dokonale doplňují a dál rozvíjejí. A výsledkem je konec demokracie, neboli patokracie.

Takový politik by měl mít alespoň vymezené mantinely, neustále se zodpovídat občanům. To ale od občanů vyžaduje aktivitu, která tady chybí.

_____________________

VIDEO doktora Hnízdila - dva díly. V druhém díle je řeč o Výzvě NEO 2011, kde MUDr. Hnízdil nabízí určitá řešení, jak čelit psychopatickým politikům.

http://www.youtube.com/watch?v=veYdS9zxSPg&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=y6Yjq1dVG38&feature=player_embedded
Autor Aťan, 30.05.2011
Přečteno 617x
Tipy 6
Poslední tipující: Špáďa, ewon
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milane, já mám radost hlavně z toho, že sis to video pustil. Stejnou radost mi dělá, když se na mém blogu zastaví lidi, které politika nejenže nikdy nezajímala, ale dokonce je obtěžovala. Hnízdil mluví přesvědčivě a srozumitelně - jsme to my, kdo tenhle bordel předává našim dětem.

31.05.2011 13:54:00 | Aťan

v té druhé části od Hnízdila jsou taky části, kterým bych v ústním podání nevěřil (a taky je to důvod proč se o to nezjímám): "psychiatři se baví o nesvéprávnosti prezidenta"- to je jak z bláznivé komedie.
Ještě bych bral, kdyby to bylo ze srandy, ale o ni to asi myslí vážně... nakonec jsou snad kvůli tomu i stíháni...
Vůbec neřeším to, jestli prezident má poruchu osobnosti nebo ne. Ale, že to vůbec musí řešit.
(přitom je to asi logické, když řekneme, že část politiků jsou psychopati... někteří to holt být musí.)
(a nevím co říká tvrdá věda na definici psychopat- či na jejich zastoupení v mocenských špičkách)

pak (a to už hodně spekuluju) bylo tomu někdy jinak? je mezinárodní politika hrou psychopatů? Mám se na počet jaderných zbraní koukat jako na "důvod k míru". Nebo na něco co by se dalo označit: myšlenky a činy psychicky narušených?
Nechci rozebírat mezinárodní politiku, ale kdyby se náhodou naše země zbavila psychopatů ve vedení byla by důstojným partnerem ostatním zemím? (...je moje logika zvrácená?)

31.05.2011 13:37:00 | ewon

jo a Hnízdila neznám, ale teď už si ho budu pamatovat

31.05.2011 11:55:00 | ewon

Mě tyhle praktické věci nikdy moc nedocházely (politika, ekonomie, nejbližší okolí...) . (taky mě čím dál víc štvou). Tak ale čistě hypoteticky: na jedné straně jsem si říkal: politici, to je náhodný výběr z občanů země. Potom tedy jsme národ (a možná celé lidstvo) psychopatů bez svědomí (řekl bych, že to je ta horší varianta). Druhá možnost není to náhodný výběr- je to výběr těch horších lidí. (pomiňme úvahy o relativnosti morálky vzhledem ke slovu "horší"). Závěr: demokracií vybíráme ty horší. (řekl bych, že to je ta lepší varianta- stále můžeme vybírat i ty lepší.)
Obecně vzato mám pesimistickou povahu. -Dájí se vidět předchozí myšlenky pozitivně? Řekl bych, že ne, že jsem alespoň trochu "objektivní".

31.05.2011 11:12:00 | ewon

Kubice s Lessym právě provádí zahřívací kolečko:

http://www.novinky.cz/krimi/234853-grosse-a-sobotku-proveruje-policie.html

...ale na státním zastupitelství se co nejdřív musí zbavit Rampuly a podobných grázlů, nebo z toho nebude zase nic. Boj s mafiány zprava zleva právě začíná, držme všichni sami sobě palce, aby to byl boj vítězný, jinak doporučuji emigraci.

31.05.2011 09:04:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí