Dnes se půjdu samou radostí opít, mafie ztrácí čtvrtou vlajkovou loď

Dnes se půjdu samou radostí opít, mafie ztrácí čtvrtou vlajkovou loď

Anotace: ---

.

Na pomyslné černé listině největších škůdců ČR je pět jmen:

Ivan Langer – 7. ministr vnitra 2006 – 2009
Oldřich Martinů – bývalý policejní prezident 2007 - 2010
Renata Vesecká – bývalá nejvyšší státní zástupkyně 2005 – 2010
Vlastimil Rampula – pražský vrchní státní zástupce od r. 2007
Miroslav Kalousek – 10. ministr financí od r. 2010

Ivana Langera nahradil po Johnovi Jan Kubice, Oldřicha Martinů nahradil Petr Lessy, Renatu Veseckou nahradil Pavel Zeman. Přeju jim, aby nepodlehli moci a mamonu jako jejich předchůdci a abychom si jich mohli vážit i po jejich odchodu z funkce.

A teď něco ke čtvrté vlajkové lodi české mafie – k pražskému vrchnímu státnímu zástupci VLASTIMILU RAMPULOVI.

Má toho na svědomí hodně, jeho likvidace klíčových politických kauz je známa řadu let. Ochrannou ruku Rampula držel nad korupcí při pořízení stíhaček Gripen, při neprůhledné privatizaci Mostecké uhelné, odebíral závažné případy žalobcům, aby byly obratem zastaveny ve prospěch podezřelých – např. kauza České pivo.

Podílí se také na šestimiliardové defraudaci v Investiční a poštovní bance (IPB). V dubnu 2008 soud vynesl rozsudek nad sedmi manažery IPB, jejichž vina v mimořádně složité kauze spočívala v podvodech s dluhopisy. Věc od počátku dozorovala jeho podřízená Darja Dunajová z vrchního státního zastupitelství a po pečlivém SEDMILETÉM!!! vyšetřování ji dovedla až k soudu. Ve chvíli, kdy pronášela závěrečnou řeč a na základě solidních argumentů navrhovala tresty, vše se zdálo být jasné. Krátce na to SOUD VYNESL OSVOBOZUJÍCÍ VERDIKT a následoval šokující zvrat – žalobkyně Dunajová se proti verdiktu NEODVOLALA!!!

Vysvětlení jednání žalobkyně spočívá v dosud neveřejném dokumentu, jehož sepsání a existenci nyní poprvé potvrdila i sama žalobkyně Dunajová. Obsah „záznamu“, který je součástí spisu o IPB, je maximálně výbušný: Rampula - bez znalosti několikasetstránkového spisu - dal příkaz Dunajové, ať se neodvolává, přestože žalobkyně měla od čtyř svých dalších bezprostředních nadřízených odsouhlasené odvolání. Jestli se Rampuly natolik bála, či v pozadí byl jiný motiv, i to se snad časem dovíme, až z Rampuly přestane „jít strach“.

V případě odsouzení sedmi manažerů IPB bylo velké nebezpečí, že prozradí na řadu vysoce postavených politiků podíl na neprůhledných obchodech IPB. Rampula politiky OPĚT!!! zachránil. Doufejme, že naposled a případ se pod vedením nového vrchního zástupce znovu otevře.

A teď mě nezdržujte, jdu na pivko a velký mač v bowlingu. To zas budu vypadat... :-(

.
Autor Aťan, 31.05.2011
Přečteno 354x
Tipy 8
Poslední tipující: Weylin, 6thSun, Duše zmítaná bouří reality, Špáďa
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Siorak-na každou svini se vaří voda..:-)To je dobré..:-)

12.06.2011 11:21:00 | Weylin

Jiparo, Havel už je rád, že je rád... a Klaus je dnes míň nebezpečnej, než Rampula nebo Kalousek. Kladení věnců... :-) asi by chtěl víc.

03.06.2011 12:08:00 | Aťan

Na té pomyslné listině mi chybí především jméno našeho "vyvoleného" Václava :) nebo spíš obou.

03.06.2011 11:41:00 | Jiparo

No,nedělám to rád,někoho kritizovat ale ten Langer..bohužel je z Olomouce jako já,ale ten je opravdu nejenom to,ale i to,a taky tamto-mimo ještě jiné...Kousek za ním,ale opravdu jen kousek,je "kousek" Kalousek..atd,atd,atd..myslím.:-)

01.06.2011 19:38:00 | Weylin

Mńo, kdyby tohle tempo lidkvidací vydrželo, tak bychom tu mohli mít do příštích voleb celkem uklizeno a možná i sečtené škody... Třeba by nám Alianz něco zaplatila... :-)
Psal jsem to tu už několikrát, ale pořád je to dobré... V praze přistáli mimozemšťani hned vedle Strakovky. Na místo jede zásahová jednotka a za chvíli velitel hlásí: "Haló ústředno! Jsme před vchodem, mimozemšťané jsou uvnitř a střílejí jednoho ministra za druhým, situaci monitorujeme, zatím to nevypadá, že by nám chtěli škodit."

31.05.2011 18:48:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí