Konečně přišla dobrá zpráva, na kterou jsem dlouho čekal...

Konečně přišla dobrá zpráva, na kterou jsem dlouho čekal...

Anotace: Unie bezpečnostních složek ministerstva vnitra se postavilo soudní a politické mafii.

.

Kauza "Drobil" byla poslední kapkou, kdy pohár trpělivosti už přetekl. Šéf protikorupční policie Tomáš Martinec a posléze i policejní prezident Petr Lessy v souvislosti s vývojem v kauze Drobil konečně bouchli pěstí do stolu.

____________________________________________

Oficiální prohlášení Unie bezpečnostních složek ministerstva vnitra ČR

Vážení kolegové, občané,

dne 12. června 2011 se zkontaktoval mimořádně výkonný výbor (VV) Unie bezpečnostních složek MV působící hlavně v resortu policie, k projednání situace, která je patrná v celé České společnosti a která si vyžádala toto mimořádné sdělení občanům a kolegům od Unie bezpečnostních složek MV.

Po posledních událostech, které víří vzduch v této zemi, jsme nuceni vydat za své členy rozhodnutí, ke kterému máme od členů UBS-MV mandát. Vzhledem k tomu, že Policie ČR je policií apolitickou a chrání občany ČR, vydává tato odborové organizace, zastupující své příslušníky UBS u policie, toto prohlášení:

Poslední události, jež zasáhly naši společnost, ukázaly, jakým způsobem lze hodnotit morální, lidský a profesní kredit naší politické scény. Nebojíme se říci, že občané České republiky jsou již na pokraji tolerance vůči těmto praktikám a nesouhlasná nálada může velmi brzy přerůst přes hlavy vrcholných představitelů politické moci.

Nadávky a výsměch politiků, vzkazy přes média o policejních flákačích, snižování mezd bezpečnostním složkám a armádě ČR na hraně únosnosti, nedává poctivým policistům ve společnosti dobrý kredit. Avšak policie musí konat dle zákona, dbát na pořádek a v případě porušení zákona občany ČR, sjednat pořádek. Pokud by ovšem měla PČR a jiné bezpečnostní složky zakročit proti pokojně demonstrujícím občanům této země, které se řídí Ústavou ČR, Listinou základních práv a svobod, je Unie bezpečnostních složek proti jakékoli této politické zbrani vůči obyčejným lidem.

V roce 1989 byla Policie (tehdejší Veřejná Bezpečnost) zneužita proti samotným občanům národa Československého. Tato situace se již nesmí nikdy, podotýkáme důrazně, nikdy opakovat. Pokud by mělo v budoucnu dojít k sociálním a občanským nepokojům občanů ČR proti jakékoli vládě a pokud při těchto možných protestech nebude docházet k naplnění skutkové podstaty trestných činů, policie ČR nesmí zakročit proti hlasu lidu (dle Ústavy a LZPS ČR).

Věříme, že k takovému incidentu nikdy v této zemi nedojde a plně podporujeme jakékoli slušné protesty, které jsou v mezích zákona. Sdružujeme stovky policistů, kteří jsou slušní, odpovědní, morálně vyspělí a poctiví. Pokud by ovšem některý z našich členů vykročil nesprávnou cestou a nerespektoval morální kredit policisty a povinnosti policisty, Unie bezpečnostních složek se s tímto svým členem navždy rozloučí a sama nechá svého člena řádně prošetřit.

Apelujeme na všechny příslušníky bezpečnostních sborů, aby se při své službě, při svém vystupování a zejména při výkonu ochrany zájmů chráněných zákonem, nenechali zastrašit a řádně si plnili své zákonné a morální povinnosti a cíle. Vnímáme toto prohlášení, jako morální a profesní povinnost a jako naplnění přísahy příslušníka Policie ČR. Policie je zde pro občany, NE pro politické strany. Proto konejme tak, jak nám ukládají zákony této země, Ústava ČR, Listina základních práv a svobod. Jsme přece také jen lidé a občané této země.

Výkonný výbor
Unie bezpečnostních složek MV

__________________

Pozn.: Nerad bych to zakřiknul, ale rok 2011 by měl být reparát za nepovedený rok 1989. Pokud se ale občané ČR neprobudí a nepodpoří nově vzniklé iniciativy, zase prohrajeme. Zatím je v běhu inciativa občanských sdružení k vypracování strategie a koordinace postupů v boji proti mafii:

P O Z V Á N K A

Občanské sdružení Veřejnost proti korupci pořádá pracovní setkání představitelů občanských iniciativ a volebních seskupení z celé České republiky, zaměřených na protikorupční tématiku. Cílem setkání je navázání vzájemné spolupráce a diskuse v těchto
oblastech:

- Informace o vlastní činnosti a jejich výsledcích;
- Formulace priorit a kroků v oblasti potírání korupce;
- Prohlášení o společném postupu.

Čtvrtek, 30. 6. v 17:00 hod.

(jednání by nemělo přesáhnout max. 2 hodiny)
New York University of Prague, Malé náměstí 11, Praha 1
(vchod- pasáž z Malého náměstí do Michalské ulice)
Tímto prvním setkáním bychom rádi nastartovali tradici pravidelných setkání a výměny zkušeností.

.
Autor Aťan, 21.06.2011
Přečteno 389x
Tipy 5
Poslední tipující: Duše zmítaná bouří reality, Daniel S., Zasr. romantik
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

Sio promiň, ale i když tě mám rád, zůstal jsem antikomunistou.

Psal jsem nedávno o webu NapišteJim.cz, a dnes mně od nich na mail přišla tzv. souhrnná zpráva:

Celkově za necelé 4 týdny provozu server NapisteJim.cz hlásí více než 15 000 návštěv a více než 2000 odeslaných e-mailů poslancům a senátorům. Ty, které jsou veřejné, můžete vidět zde: http://napistejim.cz/list

Pište o tom, co vás trápí nebo štve... a dávejte vědět dál:-)!

Krásný týden:-)

Veronika Šumová, KohoVolit.eu
e-mail: Veronika.Sumova@KohoVolit.eu

(pokračuju dole)

23.06.2011 16:53:00 | Aťan

Psal jsem pravicovým poslancům ohledně anonymních akcií na majitele, ale jakožto "antikomunista" jsem přirozeně nevynechal komunisty - Filipem počínaje a Grebeníčkem konče. Kopíruju veřejný dopis poslancům:

Komunisté a fašisté musí z kola ven!
11.6.2011

Špatný den,

zajímalo by mě, proč jste (předsedou) členem strany s tak nechutným názvem "KOMUNISTICKÁ". Je to úplně stejné, jako byste byl ve straně fašistické.

Vždyť v období teroru (1948-1954) bylo popraveno 241 lidí - obětí justičních vražd. Dobře to víte a přesto v tak odporné straně jste? Další stovky lidí zemřely ve vězení nebo při pokusu o útěk za hranice. Až do konce komunistického režimu byly statisíce lidí nespravedlivě vězněny. Obětmi represí byli členové západního (ale částečně i východního) odboje, soukromí rolníci a intelektuálové. Mnoho režimu nepohodlných lidí bylo vyhozeno ze zaměstnání. V rámci stalinské teze o zostřování třídního boje byli popraveni i někteří členové KSČ, včetně generálního tajemníka Rudolfa Slánského.

V tomto článku se popisují fašistické metody komunistů při likvidaci církve v roce 1950.

http://www.knihy-a.cz/12155/akce-k-komuniste-za-jedinou-noc-rozprasili-katolickou-cirkev

Reformní rok 1956 se v KSČ příliš neprojevil. Čeští komunisté i nadále pronásledovali a perzekvovali své odpůrce - občany Československa. Toto pronásledování bylo kontinuální až do listopadových událostí 1989, byť v 60. letech došlo ke zmírnění.

Všechny strany hlásící se ke komunismu by měly být zakázány, neboť šíření komunistické ideologie je trestné, a to podle § 260 trestního zákona, který zakazuje podporu a propagaci hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka. V roce 2006 přece vznikla senátní komise, která měla činnost a stanovy strany prozkoumat, zda porušují zákony Česka. A zkoumá se dál a dál... typicky český postup, fuj tajbl. Téměř žádné politicky motivované zločiny spáchané v době vlády KSČ nebyly soudně projednány a potrestáno bylo jen několik jedinců.

Kruté zacházení komunistů s opozicí např. na Kubě, Severní Koreji, Číně... také ukazuje na fašistické metody.

Je mi smutno za všechny oběti, ...i mezi mými příbuznými.

Bez pozdravu,
Vlastislav Moravec
_________________________

Odepsala mi jediná poslankyně za KSČM, ale jakoby mně nic nenapsala, viz:

Pane Moravče, jsem připravena diskutovat s každým, kdo chce vyslechnout můj názor. Vy už jej máte.
Zuzka Bebarová - Rujbrová

...takže svůj názor znám, ale její si nikdy nedovím... :-)

23.06.2011 16:52:00 | Aťan

Sio, největší naštvání (hlavně vyšetřovatelů velkých kauz) je v tom, že oni třeba dva roky makaj na případu, ale protože v tom je namočený nějaký vysoký politik (nebo politici), státní zástupce to odloží. Když se to vyšetřovateli nelíbí a začne se nedejbože bouřit, vyrazej ho z práce. Kubice a Lessy to vědí moc dobře a proto mají chuť politikům zatopit. Ostatní policisté se rádi přidají, protože jim sáhli na platy.

Mimochodem k těmto jejich dnešním postům - ministr vnitra a policejní ředitel - jim pomohli HLAVNĚ Véčkaři (přihřejvám si polívčičku :)

23.06.2011 10:13:00 | Aťan

Vladane, nemíchej hrušky a jablka.

Policie ve čtvrtek odložila případ údajného podplácení odvolaného šéfa Státního fondu životního prostředí (SFŽP) Libora Michálka ze strany bývalého ministra životního prostředí Pavla Drobila (ODS). Mezi žalobci a policisty vypukl spor o to, kdo za odložením kauzy stojí.

Z novin: "Policejní orgán v této věci dospěl k jinému právnímu názoru a zmiňované usnesení o odložení věci vydal na pokyn dozorové státní zástupkyně," uvedl však Martinec. "Máme ve spisu dokumentováno, že dozorová státní zástupkyně vydala pokyn, že do dnešních 11 hodin máme vydat usnesení o odložení věci," doplnil Lessy. Vyjádření, že se policie ztotožnila s názorem žalobkyně, považuje za nepřijatelné. V pondělí se obrátil na nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana a požádal ho o vysvětlení.

Dole v mém dodatku si přečti, co se v soudnictví léta děje.

21.06.2011 23:07:00 | Aťan

...dodatek: v tichosti to nebude stoprocentně, např. kolem státního zástupce Rampuly & spol. je řevu až až:

http://www.nfpk.cz/_userfiles/soubory/clanky/2011_05_23_respekt_lm.pdf

21.06.2011 22:55:00 | Aťan

Romantiku, musel bych být jako chobotnice, abych ti na prstech spočítal, kolikrát jsem se už zklamal. Ale teď si všichni vzájemně držme palce, aby to KONEČNĚ vyšlo.

21.06.2011 22:10:00 | Aťan

Dobrá zpráva, nadějná. Jen bych doporučil mírnou opatrnost, kolik podobných prohlášení jsme za minulé století museli vyslechnout. Nevěřím, že by se profesionálové nechali v tichosti odstranit ...
Ale dobrá, nadějná zpráva!

21.06.2011 22:02:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí