11.09.01

11.09.01

Anotace: Nevím kolik lidí již psalo o jedenáctém září, ale já o něm psal prvně. A myslím, že na tuto úvahu navážu povídkou stejným názvem, ale bůh ví jestli mi to dovolí.

Dvě letadla narazila do obchodního centra ve Spojených státech, jedno na Pentagon, čtvrté letadlo ze zřítilo mimo cíl teroristů. Prezident Bush tehdy seděl ve školce a četl si s dětmi pohádky. Lidé bojovali o své a životy kohokoliv na blízku. Proč lidé umírali? Naplánovala to vláda, aby mohla spustit válku? Věděli o útoku a nezabránili tomu naschvál? Proč byl znovu, i po dokumentu Michaela Moora zvolen prezidentem G. W. Bush? Mnoho otázek se skýtá nad jedním dnem. Mnoho nezodpovězených se týká staré tragédie. Příliš mnoho lidí zaplatilo za Bushovu válku. A kdo bude pokračovat? Jedenáctého září dva tisíce jedna jsem seděl u kabelové televize a sledoval animovaný seriál. Ten den žilo, svým běžným chaotickým dnem miliony lidí, avšak po této události se mnoho lidí nedokáže ponořit do peřiny aniž by zapomněli. Chceme i my zapomenou? Jedenáctého září dva tisíce jedna.
Autor oliver, 16.09.2006
Přečteno 481x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No nemyslím si že ty útoky byly v režii USA, to určitě ne, ale určitě to byla reakce zradikalizovaných islamistů na imperiální politiku USA a jeho porušování lidských práv. Západ by se měl spojit proti islámskému terorismu, ne proti islámu

03.10.2006 09:40:00 | Metcheque

Souhlasim. Rád bych toho tady měl víc, protože to rozhodně má potenciál a dost mě to zaujalo. Škoda, škoda, že nemůžu dát ještě víc.

20.09.2006 21:15:00 | Darkspace

Zajímavé. Sice by bylo dobré trochu to rozvinout, je to stručné, ale jinak pěkné.

16.09.2006 12:15:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí