Moderní appeasement, aneb lidská práva v ohrožení

Moderní appeasement, aneb lidská práva v ohrožení

Anotace: Neschopnost západu čelit požadavkům radikálního Islámu

Často slýchávám řeči tzv. humanistů o tom, jak jsou u nás a v dalších zemích diskriminováni příslušníci národnostních menšin. Před několika dny jsem se v rádiu doslechl, že na mezinárodním letišti v americkém Minneapolisu muslimští taxikáři odmítají vozit cestující, kteří nesou v tašce alkohol. Na tom by ještě nebylo nic tak nepochopitelného, co mě však šokovalo, bylo konstatování, že úřady proti těmto diskriminátorům nijak nezasáhli, a to ani formou pokuty, naopak chtějí tyto taxiky oddělit jinou barvou, aby se jim lidé s alkoholem v tašce vyhli.
Že se i v tzv. umírněných islámských státech (Egypt, Tunisko, atd.) vydává množství novin a časopisů s protižidovskými a protikřesťanskými články, nikoho nevzrušuje, ale když Benedikt XVI. citoval z jednoho středověkého textu kritizujícího Mohameda, hned po něm levicoví aktivisté a další hlasatelé moderního appeasementu požadovali, aby se muslimům omluvil. Nedá mi to, abych zde nevzpomněl osmatřicátý rok, kdy se nenávistné protičeské a antisemitské projevy tehdejších německých představitelů velkoryse přehlížely, ale když Dr. Beneš upozorňoval na to, že se německé vojenské jednotky soustřeďují blízko našich hranic, byl Velkou Británií a Francií označen za válečného štváče. A každý ví, kam tato politika kompromisů s nenávistí vedla.
Před nedávnem jsme se z médií dozvídali, jak davy muslimů demonstrovaly před dánským velvyslanectvím proti uveřejněním karikatur proroka Mohameda požadujíce po dánské vládě nápravu, čímž vlastně útočili nikoli na příslušného novináře či vydavatele, nýbrž na svobodu slova jako takovou. Po oné zmiňované papežově přednášce, na níž vystupoval proti prosazování víry násilnou cestou, zase radikální muslimové žádali papežovo odstoupení. Nevzpomínám si však ani na jednu zmínku o případné demonstraci umírněných muslimů proti útokům z 11. září či proti masakrům v Iráku, naopak, obyvatelé Palestiny se v demokratických volbách svobodně rozhodli podpořit teroristickou organizaci Hamás.
Nedovedu si vysvětlit, že po těchto všech jednoznačně vypovídajících událostech ještě mnoho vzdělaných lidí hlásá myšlenku, že Islám je ve své podstatě tolerantní a mírumilovné náboženství, jestliže Korán otevřeně hlásá opovržení vůči lidem jiné víry a nabádá k diskriminaci těchto lidí např. formou daňového znevýhodnění, v některých pasážích vyzývá dokonce k otevřenému násilí. Zajímalo by mne, jak budou reagovat zastánci bezbřehého a ničím nekontrolovaného multikulturalismu, až radikálně-muslimští taxikáři začnou odmítat převážet ženy v kraťasech či s nezahalenými vlasy a poslanci téhož přesvědčení prosazovat zákaz prodeje vepřového, mimomanželský sex či nošení plavek. Vzhledem k vývoji populace ve většině evropských zemí si dovoluji tvrdit, že některé výdobytky západní civilizace, lidská práva, demokracie, a zejména moderní způsob života, mohou v nejbližších padesáti letech utrpět vážné škody.
Autor Zahir, 21.10.2006
Přečteno 452x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Naprosto souhlasím s omezením imigrace muslimů do Evropy. Už proto, že samotní imigranti mohou být opravdu slušní a mírumilovní, ale jejich děti či vnuci radikální, jako se to děje u turecké menšiny v Německu, kdy jeden takový zavraždil vlastní sestru, nebo u severoafrické menšiny ve Francii. Také bych na druhou stranu zvýšil kvóty pro imigraci z latinské Ameriky a dálného východu.

21.10.2006 13:54:00 | Zahir

Tímto tématem se už nějakou dobu zabývám. Byl jsem i na pár přednáškách, vedl jsem rozhovory s mnoha lidmi. Skutečnost je velmi, velmi složitá. Naprosto souhlasím s tím, že když se řekne něco proti islámu, div nevypukne válka, ale když řekne islám něco proti západní kultuře, nic se neděje!
Papež řekl ona osudná slova, avšak pouze s tím, že víra by se měla šířit vnitřním procesem (=svobodným rozhodnutím) a ne násilím. Iránský prezident nedávno prohlásil:"Šíření křesťanství v naší zemi se musí zastavit." Jak to dopadlo? O pár dní později byl zabit katolický kněz a bylo vypáleno mnoho křesťanských budov. A co se dělo: Absolutně nic. Křesťané v islámských zemích žijí jako na úplném počátku. Schovávají se při modlitbách v podzemních katakombách. Islamisté dokonce zabíjejí kněze, kteří třeba před 30 lety konvertovali.
Politikové stále mluví o dialogu. Ale u dialogu musí být dva ochotní lidé. Já však ochotu ze strany muslimů nevidím. My mluvíme, ale oni neposlouchají. Papež se snaží a myslím, že je to dobré, ale k ničemu to nevede. I tzv. umírnění muslimové jsou na naše poměry vlemi radikální. Umírněný muslim znamená, že tě klidně zabije, když přestoupíš na jinou víru. Umírněný je ten, který stojí se zapálenou vlajkou před dánským vyslanectvím.
Islám je stále ještě náboženství středověku. Jeho požadavky a nároky jsou agresivní. Já nemám nic proti těm muslimům, kteří si sovu víru žijí v klidu, v pohodě a v lásce a nikoho neohrožují, ani neomezují. Ale 90% muslimů taková prostě není. Muslimové si ve svých zemích hlídají, aby se tam nešířila jiná kultura. A co my? Mluvíme o svobodě slova, svobodě projevu, o tom, že musíme respektovat jinou kulturu. Ale ta kultura nás těžce válcuje, ubíjí. A nic se neděje! Myslím, že všechno má své meze. Jestliže se proti muslimům nepostavíme teď, za padesát let už k tomu nemusíme mít vůbec příležitost. Tím nevybízím k nějakému násilí. Jako křesťan jsem mírumilovný. Pouze si myslím, že by se měly zavést nějaká omezení, co se týče přísunu muslimů na území Evropy. Také by se měl vydat zákon, který omezuje počet mešit v jednotlivých zemích. Muslimové si hlídají svou kulturu, i my se musíme bránit. Čestně a spravedlivě, ale je potřeba zakročit. Láska a tolerance je důležitá, avšak nemůže sahat až k hlouposti. A toto už k hlouposti sahá. Doufám, že se Evropa v nejbližší době začne bránit sankcemi a opatřeními nebo to dopadne hodně špatně.

S požehnáním

21.10.2006 13:14:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí