Lidská krev

Lidská krev

Anotace: Na téma: „Strom svobody musí být čas od času zalit krví vlastenců.“ – Thomas Jefferson

Krev lidí tu není od toho, aby se s ní zalévaly stromy. A to ani tak důležité, jako strom svobody.
A tak je zoufale smutné, že tenhle výrok je pravdivý.
Protože i když lidská krev a lidé vůbec byli stvořeni jistě k lepším a důležitějším věcem, než jsou nesmyslné bitky a války o moc, tak to nezmění nic na tom, že tu jsou a s nimi i utrpení, svázání rukou a nohou nevinných lidí a jejich předhození lvům.
A ti lidé mají přitom jen jedinou smůlu a to, že jsou občany válčících zemí. Oni tu válku nechtěli, oni po moci netoužili a přesto trpí ze všech nejvíc.
To oni bojují v prvních liniích, to oni musí nosit zbraně, zabíjet, umírat… Jako loutky na provázcích těch mocných.
A tak končí teplé domovy, otcové a manželé jsou odtaženi od svých rodin, i když třeba ani žádní vlastenci nejsou a zemřít za politické tahanice převlečené za vlast nechtějí.
A jistě, zalévají stromy krví. Ale jen aby v předsmrtné agonii zjistili, že žádný strom svobody už dávno není. Již byl dávno spálen v ohni válek, nepohasínajícím žáru zažehnutém těmi, co tahají za provázky.
A tak ubohé oběti loutkového světa umírají s poznáním ve tváři.
Autor *L.I.T.H.I.U.M*, 24.12.2006
Přečteno 437x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí