O zlém panu Rathovi

O zlém panu Rathovi

Anotace: O zlém panu Rathovi, který chtěl úplatkem v hodnotě 7 miliónů korun zničit Českou republiku, rozvrátit lidskou civilizaci a uvrhnout tuto planetu do naprosté zkázy! Jo a taky o prolhaných a zbabělých novinářích a médiích!

Co se to děje?
Před dvěma dny policie za záhadných okolností zatkla dr. Davida Ratha. U zadrženého našla krabici od bot, kde mělo být 7 miliónů korun. Pan Rath se hájí, že tam bylo víno a peníze mu byli podstrčeny. Vzápětí u něho doma policie našla dalších 30 miliónů korun schovaných pod podlahou. Obratem jsme se z novin dozvěděli, že policie u pana Ratha našla i samopal a bednu munice. Posledních 48 pak je česká veřejnost pod totálním mediálním bombardováním ze strany všech médií. Posledních 48 hodin média dokázala naprostý úpadek jakékoliv morálky a novinářské etiky v České republice.

Záhadný případ pana Ratha.
Pan Rath je obviněn z přijímání úplatků atd., v souvislosti s čerpáním evropských fondů pro kladenskou nemocnici. Brzy bude pozatýkáno v této čistce i několik dalších osob a na pana Ratha už byla uvalena vazba. Významné zapojení v tomto případu má nechvalně proslulý pan Kubice, "ministr" vnitra jenž svým prohlášením před volbami 2006 a zveřejněním vyšetřovacích zpráv výrazně ovlivnil hlasování české veřejnosti. Pan Kubice v případu pana Ratha nezahálel. Pečlivě nasadil 100 policistů, kteří během čtvrt roka rozlusklý případ korupce v kladenské nemocnici a obratem zatkli pana Ratha. Toto zatčení a tento případ se vynořil také krátce před volbami, sice ne parlamentními, ale po debaklu v senátních volbách potřebuje Kalouskova zlovláda aspoň komunální volby nějak uplychtit.
Proč je případ pana Ratha záhadný?
1. Rychlost - pouhé tři měsíce trvalo než byl případ vyšetřen, viník nalezen a chycen při úplatku ve výšši 7 miliónů korun, resp. 37 miliónů korun.
2. Nasazení - na vyřešení případu se podílelo 100 profesionálních a elitních detektivů.
3. Dopadení - viník byl dopaden.
Toto jsou tři aspekty, které nejsou u téměř žádného jiného případu korupce v české zemi.
Pro připomenutí - Promopro stálo ČR přes 500 miliónů korun a dodnes se nevyřešilo. OpenCard stálo ČR 1 miliardu korun a dodnes se nevyřešilo. Řebíčkovi dálnice stáli ČR desítky miliard korun a stále se nevyřešili. Bordel kolem ČKA stál ČR 230 miliard korun a dodnes se nevyřešil. Wifi systémy týkající se Prahy stáli ČR 150 miliónů korun a dodnes se nevyřešili. Mostecká uhelná - další miliardy a stále nevyřešeno. Vytunelování brandýské nemocnice stálo ČR minimálně 50 miliónů korun a stále se nevyřešilo. Armádní zakázky na padáky stáli 36 miliónů korun a jeden lidský život a stále se nevyřešili. Úplatek pro doktora Ratha ve výšši 7 miliónů korun se vyřešil okamžitě, v cukuletu, bez problému, neprodleně a za patřičného přispění neblaze proslulého Kubiceho. Co mají výše zmíněné případy společné? To, že jejich jmenovatelé jsou členy ODS nebo TOP09.
Promopro - Vondra.
OpenCard a Wifi - Bém.
ČKA - Klaus.
Brandýs - člen královehradecké ODS Vojtíšek s parťákem Šnajdrem.
Vojenské padáky - Kalousek.

Médiokracie a informační válka.
O výše zmíněných případech média hovoří velice málo a jen, když už jde o nejkřiklavější extrémy. O Brandýse, kde byla zdecimována celá nemocnice vyšlo jen pár článečků a panu Vojtíškovi, který ukradl 50 mega se nic nestalo. O vojenských padácích se nemluví vůbec a lidé se o tom dozví jen z alternativních médií a nebo občas z některých serióznějších médií (ale i tam velice vzácně). O Wifi se nemluví, OpenCard byl průšvih, který už nešlo ignorovat a Promopro taky, ale jak rychle to jen šlo se o tom přestalo mluvit. O ČKA a klausovském bordelu se snad ani není třeba zmiňovat.
Posledních 48 hodin, ale média nepřetržitě, ať už jde o TV Noha, Modrou frontu Dnes, TV Ryma, Lihové noviny a nebo "veřejnoprávní", informují o kauze Rath.
Mezi mladými lidmi dochází k téměř, odpusťte mi ten výraz, orgasmické radosti nad zatčením dr. Ratha a to vše posvěceno médii. Během posledních 48 hodin jsem nabyl vědomí, dr. Rath je samotný Satan jehož cílem je zničit celou Českou republiku, vše rozvrátit, rozdrtit, vyhladit... aspoň tak nás manipulují média.
...
V souvislosti s diktaturou médií trochu odskočím k dvěma dalším křiklavým případům mediální PRAVICOVÉ ofensivy. Nebudu už dál nic hrát, česká média jsou z drtivé většiny pravicová a uveřejňují jen ty zprávy, které útočí na levici a o těch, které poškozují pravici se snaží mlčet.

1. případ - červnová generální stávka.
Loni v červnu jsme měli možnost zažít jednu z mála generálních stávek v historii ČR. Média okamžitě reagovala tak jak měla.
a) uveřejňovala rozhovory se stávkokazy, z nichž někteří jsou otevření obdivovatelé fašismu (podložená svědectví).
b) uveřejňovala rozhovory s lidmi, kteří nesouhlasili se stávkou (o tom, že k získání 3 nebo 4 záporných rozhovorů museli zpovědět 200 nebo 300 lidí, ale mlčeli).
c) dala obrovský prostor stupidní goldenjunge, která ze sebe udělala užitečné idioty Dopravního podniku Praha, když obsadili stanici metra, chlastali a dělali ze sebe velké "rebely" typu rockerů za minulého režimu.
Manipulace měla jasný cíl - přesvědčit těch 75% lidí podporujících stávku, že ve skutečnosti stávku nikdo nepodporuje. U některých se to povedlo, ale u většiny naštěstí ne.

2. případ - "odborová demonstrace" 21. dubna.
21. dubna tohoto roku proběhla dle médií "odborová demonstrace". Odborová demonstrace? To myslí jako vážně?! ČMKOS demonstraci samotné nesvolávalo, ale svolalo je s celou řadou iniciativ a občanských organizací a sdružení a navíc tyto iniciativy (ProAlt apod.) často udělali pro úspěch demonstrace více než samotné ČMKOS, které se zmohlo akorát na mobilizaci svých členů a jejich rodin.
Během onoho a následujícího dne jsme mohli vidět záběry jak předseda odborů Zavadil šel na pivo s Kalouskem => ve skutečnosti se náhodně setkali po jednom rozhlasovém vysílání.
Mohli jsme vidět opilé odboráře => kterých bylo na demonstraci šest do půl tuctu.
Mohli jsme vidět agresivní odpůrce vlády => těch byl jeden nebo dva a jeden z nich, jistý anarchista, byl ve skutečnosti sám napadený.
Média také uváděla jako "nejvyšší" číslo 120 tisíc účastníků. Nejvyšší číslo, ale ve skutečnosti bylo 160 tisíc, ovšem hlavně uváděli policejní odhady o 80 tisících účastníků.
---
To by snad prozatím stačilo. Přátelé, zamyslete se, opravdu Rath vzal úplatek a i kdyby vzal, proč to bylo tak bleskurychle a tak podrobně vyšetřeno právě před volbami?
Autor Stalker, 16.05.2012
Přečteno 574x
Tipy 8
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Aťan, ewon, Zdeněk Farkaš
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Aťan má Naprostou pravdu, napsal to velmi přesně.Strach je pěkná svině:-(

01.08.2012 12:06:12 | Jeněcovevzduchukrásného

Stalkere, hezký článek, v perfektně teoretické rovině... Ty bydlíš v Hostivici? Víš, co se dělo na tamní radnici, řekněme, poslední tři čtyři roky? Víš, co se dělo v kladenské nemocnici?

17.05.2012 08:56:06 | paulmatthiole

Tvůj článek je velice zajímavý a já se dozvěděl teda věci, ale podle tohoto článku by měli býti stíháni snad všechny politické špičky i sám pan prezident. Otázkou je, kde je kompletní pravda a kde začíná korupce ve velkém, tam právě asi spadá celý problém pana Ratha, ale nikdo si nedovede představit, že by policie si přišla pro pana prezidenta Klause, ale také proč, vždyť tam se, již nejedná o korupci a já si myslím, že ani v malém, kterou jistí politici zcela prošli. Pan Rath měl prostě smůlu, že na korupci ve velkém se nikdo nemůže, již dívat a tu v malém si nikdo nedovolí otevřít, neboť by tam mohl spadnout sám a toho se bojí. Čistý politici zaručeně existují, ale možná se jedná jen o ty, co mají dost peněz a nebo o ty, co se ještě k nim nedostali.

17.05.2012 08:45:15 | čáryfuk

Jasně že máš pravdu v tom, že Rath se před volbami hodí a také odvede pozornost od jiných kauz. Ale může se stát i něco jiného - dominový efekt, na který léta čekám, že zavřený lump se nasere (jiný výraz není vhodný), a začne práskat na ostatní. A také občané by se měli konečně probudit a vyžadovat zavírání lumpů napříč všemi politickými stranami, padni komu padni. Pokud nebudeme plnit náměstí, zase to usne. Pořád říkám - tenhle bordel je i vina nás lidí dole, necháme si příliš dlouho kálet na hlavu!!! Rozhlídni se např. jenom po Literu - kolika lidem je to naprosto jedno??? :-)

17.05.2012 07:37:35 | Aťan

když už můžu reagovat :-) : všem -(číslo pod deset)?

17.05.2012 08:43:27 | ewon

já toho Ratha překvapivě nesleduju... Co můžu potvrdit, že žádný téma na FB nebylo u mých přátel tak populární. Snad nikdy. (ne u všech, ale jako by teď FB byl o Rathovi). Nicméně těch milionů je tam o řád míň než u těch kauz, co jsi psal.

16.05.2012 21:53:09 | ewon

Překvapivě reaguješ na něco co nesleduješ. To je u tebe ewone snad poprvé :-)))

19.05.2012 12:05:50 | Aťan

v tomhle případě jsem to opravdu nesledoval. A poprvé to není.

19.05.2012 14:02:55 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí