Prezident se srdcem na dlani

Prezident se srdcem na dlani

Anotace: Pokládám přímou volbu prezidenta republiky za podstatnou.

zprávy mě donutili k otázce, zda by se nevyjímal na prezidentské kandidátce Metternich (žil za R+U, přičemž tento státní útvar existuje i přes naše národní snahy, které vyvrcholily úpěnlivou snahou Tomáše G. Masaryka, pro knížete Karla, a vytvořil důchodový systém, což nahrává socialistovi a spolupracovníkovi Václava Klause Miloši Zemanovi) ...vím, že Miloš si v jednom období s Vaškem taky dobře rozuměl, ale to nemění nic na faktu, že za "dojčlanďáckého" knížete Karla, který není Čechem ani na špičce prstu u nohy, se dnes krade v miliardách...za Miloše šlo spíše o rozdělení funkcí, kdy se oba "přátelé" snažili o shodu i za cenu opoziční smlouvy...naše demokracie v druhé polovině 90tých let se dá omluvit, neboť šlo o experiment, který se snažil o ještě větší dobro, avšak skončil, jak skončil...Karel bohužel uráží člověka svou absolutní lhostejností k našemu národu, která se může líbit jen maloměšťácky normovanému obyvatelstvu, kterého je dnes bohužel i nejmladší generaci mnoho a mnoho... Karel zřejmě neví, že skutečná moc je v milování vlasti, že láska nám dává moc, zodpovědnost, trpělivost a toleranci...zodpovědnost za city a milování naší země...schválně se ho zeptejte na zdejší autory...odpovídá, že Kafka...a kde je Karel Čapek nebo Nobelovou cenou oceněný Jaroslav Seifert? Cožpak nejsou pro Karla čeští autoři tak zásadními? Ano, Karel umí jazyky, ale umí česky? Měla jsem tu čest pobývat s Karlem v jednom prostoru a jediné, co smysluplně pronesl bylo, že by student měl jít studovat do zahraničí. Měla jsem tu čest nahlédnout do díla Miloše Zemana "Jak jsem se mýlil v politice" https://www.kosmas.cz/knihy/124993/jak-jsem-se-mylil-v-politice/ a zjistila jsem, že nejen že miluje svůj národ, je vtipný a citlivý, dokonce má i srdce a svědomí (teda jako každý z nás někdy i černý)... ano, shodujeme se v tomto s Blankou Matragi, která ostatně jako každá velká osobnost nepasující do maloměšťácké morálky, ví, co je to něco dokázat, ví, co je to velký svět, ví, co je to milovat a být hrdá na svou vlast (nejen za to ji miluji) ...když Miloš Zeman chtěl do světa (teda v rámci své kampaně v polovině devadesátých let) pustit pár po roce 1990 odsunutých písní Karla Kryla, byl velmi kritizován... a kdo, lide český, kritizuje skutečnost, že jeho politické komentáře otiskla jen regionální periodika Moravskoslezský den a Znojemsko, neboť velké deníky neměly o tak významného Čecha zájem, místo?...no, nějaká výmluva se vždycky najde...znám občany, kteří se dodnes diví, jak málo Karel Kryl po roce 1989 koncertoval. Znám občany, kteří ví, jak to v té době skutečně chodilo, a na patriotismus nikdy nezapomenou...VŠECHNA ČEST! ;)
Autor XaYa, 16.01.2013
Přečteno 488x
Tipy 4
Poslední tipující: Sio, Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ať už jsou kandidáti kontroverzní nebo ne (stejně jsou ty pomluvy z obou stran neověřitelné), tak je tu pro mě několik příznaků podle kterých jsem vybral Zemana.
- oproti KS je to mnohem schopnější politik a to nejen díky nižšímu věku
- voliči KS volili vlastně jen neskutečného KS, loutku vymodelovanou médii za penize, virtuální osobu. Skutečného KS neznají a nechtějí znát
- MZ nic neukradl, zatímco KS je zapleten do několika podesřelých restitucí a privatizací. Všimli jste si, že na Zemana nikdy nevytáhl pití Becherovky?
- navíc mám rád chytré lidi s rovnou páteří.

01.03.2013 14:34:51 | Sio

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí