Kritika

Kritika

Anotace: Ale ne zas tak úplně

Kritika.
Hloupou zvládne každý.
Máte tým lidí, které jste si nevybrali, ale musíte s nimi pracovat, dojít k cíli k řešení.
Neustálou kritikou jen srážíte jejich sebevědomí, iniciativu a chuť do práce.
Naopak podpora, pochvala, vyzvednutí dílčích úspěchů přináší kýžené ovoce.
Je však otázkou, zda příklad České armády, mající údajně nejlepší biologickochemickou jednotku na světě operující na různých zahraničních misích, po žádosti od krizového štábu o pomoc při péči o klienty domova důchodců tuto odmítli.
Je i otázkou k zamyšlení, proč není armáda v dostatečné a požadované míře pomoci při odběrech vzorků pro funkci chytré karantény tohoto schopná.
Je i otázkou proč nám musí dovážet ukrajinská letadla pomoc ze zahraničí, když Parkanová na to kupovala letadla Casa.
Armáda má osvědčovat své kvality za války.
Ale ona to nějak není schopná, ani za tohoto "jen výjimečného stavu".
Možná je to tím, že vyhýbání vojenské službě není bráno společností jako zbabělost, ale kverulanství.
Možná je i to tím, že se v armádě tak strašně krade, při realizaci zakázek.
Možná je to tím, že Felicie vybrzdila pandury za mnoho stovek milionů a vyřadila je z provozu.
Ale tím to není.
Je potřeba přeci jen rozhodné velení, vedení a pak ty vaše ruce.
Co říkáš Sašo Vondro, generále Pavle, Parkanová a vy další?
Nestydíte se teď za to, kam až jste to dotáhly?
Vím, Sašo soud si vyhrál. Vím i ty generále kam až si to dotáh. Vím Parkanová jak si zpívala s Vyčítalem a u soudu sis vzpomenout nedokázala. Taky vím Kalousku, že ty tebou objednané padáky byly pro nepřátele zřejmě jako kamikadze určené.
No a ty Pandury nám podstrčili.
Ale pak tu máme ten slavný krizový chaotický štáb.
A proč by asi měl být jiný, než běžný vzorek populace?!
Jsou tam lidé průměrní i podprůměrní, zloději, lháři, korupčníci, lobisté, paraziti.
Jsou tam i odborníci.
Ale jsou tam bohužel straničtí demagogové.
Jejich hodnocení jakékoliv činnosti ostatních je vždy záporné, ale vždy znají a mají lepší řešení.
Na cokoliv.
Už se nehraje na paměť, co kdy kdo sliboval, volil či říkal.
Už se hraje jen na čistý populismus.
Novináři píší tendenční články na příkazy svých chlebodárců.
Odbornost odborníků je bourána jejich podivnými obraty o 180 stupňů.
Lidé chtějí věřit a tak si šijí to co jest následně zpochybňováno, odborníky jenž toto předtím nařizovaly.
Firmy se pomalu budou rozhýbávat.
Stát bude extrémně chudnout.
Lidé ztratí iluze i prostředky.
A k čemu je tedy tato kritika?
No, že příště si nemáme nechat tak a tolik srát na hlavu.
A, že by to občas chtělo vyklidit ten Augliášův chlív.
Jinak zaplať pánbůh, že se to u nás tak moc zatím nešíří.
Nemyslíte?!
Já tedy jo.

Autor umělec2, 09.04.2020
Přečteno 303x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Wahadahaku
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak kritika tvé kritiky, teď po přečtení
...Píšu o pocitech - tak bych i chápal. Tj. je to svým způsobem čtivé, ale pro lepší argumentační hodnotu by to chtělo ví podpořit argumenty a důkazy. Já třeba moc nevím, co měl Saša Vondra za soud. Je to těch 450 milionů? (a teď je otázka, jestli to číslo vím dobře).
Navíc míchat, co se děje teď a co se dělo možná před deseti lety - je to pak celé komplikovanější. No... tj. lidsky to chápu, intelektuálně už méně.
Novináři by to možná chápali lépe, možná by to zkritizovali. (nejsem novinář).

"Novináři píší tendenční články na příkazy svých chlebodárců."
chtělo by to příklad. Mě to přijde spíš tak, že situace je tak nezřejmá, že se to odráží i ve článcích. Novinář jakoby se neptal, kde je pravda, ale jen zaznamená co si myslí osoba XY - bez nějaké korektury. (... z druhé strany asi nemůžeme chtít, aby novinář byl Bůh)

"Jinak zaplať pánbůh, že se to u nás tak moc zatím nešíří."
Ano, zaplať. Ještě aby to zastavil i jinde.

10.04.2020 10:44:22 | ewon

Ahoj, díky za zastavení i komentáře.

10.04.2020 13:16:07 | umělec2

nebylo to úmyslem, ale začnu s novináři a pak je mám v asociaci v další tvé myšlence, stejně tak s pánembohem... Zvláštní. :)

10.04.2020 10:46:37 | ewon

čet jsem to velice letmo, a když píšu letmo, tak opravdu letmo - někdy to jen znamená, že jsem čet ale dopodrobna se tím nezabýval. Můžu mít otázka: jaká je motivace stvořit takovéto dílo, co tě k tomu vede? (odpověď není povinná)
Ptám se ze zvědavosti a taky že tak jednou za půl roku ze mě něco o politice taky vypadne.

09.04.2020 18:31:38 | ewon

Píšu o pocitech co mi přináší život. A tím je pro mně i politika.

09.04.2020 21:35:12 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí