Historie Sovietu

Historie Sovietu

Historia Sovietu z rychliku

-Lenin - rozjel vlak do svetlej buducnosti.
Ked kolaje skončili, povolal do práce viac ludi, pracovali aj soboty, postavili kolaje a vlak isiel dalej.
Kolaje skončili.
-Stalin - postrielal polku ludi vo vlaku, druhu polovicu nahnal stavat kolaje a vlak isiel dalej.
Kolaje skončili.
-Chruščov - prikazal demontovat kolaje, po ktorych vlak prisiel a postavit je pred lokomotivu a vlak isiel dalej.
Kolaje skončili.
-Brežněv - nechal zastriet okienka a prikazal vlak hupat aby vytvoril iluziu, ze vlak je v pohybe.
-Andropov, Cernenko - sa už neunuvaju vytvarat ani iluziu
-Gorbačov - nalepil na vlak napisy Glasnost a Perestrojka a na poslednyh 6rokov rozhybal umierajuci vlak
-Jelcin a dedicstvo sovietskeho impéria
Fungovanie statneho aparátu
Všeobecny strach z fungovania statneho
aparatu
Všeobecná chudoba
Všeobecný moralny a mravny upadok
Ekologická katastrofa
-Vladimír Vladimirovič Putin
“K comu potrebujeme svet, ked v nom nebude
Rusko?”
Autor RoTa, 25.06.2022
Přečteno 146x
Tipy 5
Poslední tipující: Lighter, Frr, mkinka, Krahujec
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Technická historická: když zaměníš jména, tak se to dá použít na jakoukoliv současnou Velmoc. Nebo z historie. Tak jsou si podobné. :-D Slovy klasika: " Svým nepřátelům odpouštět nemusím. Všechny jsem je dal postřílet. "

25.06.2022 13:15:20 | Lighter

To je krásná ilustrace od Jurij Borev a jiných autorů. Ja jsem to jenom ztmelil.
U

25.06.2022 13:21:07 | RoTa

A impérium sa nezastavy!!!
Úplně najviac je, ze 100rokov bojovali proto imperialistom. Nastarsie a najvacsie fungujuceimperium v historii ludstva

25.06.2022 11:16:49 | RoTa

Stalin myslím strielal polsku inteligenciu v Katyni este pred dohodou s Hitlerom…

25.06.2022 11:12:06 | RoTa

Jedno je isté, keď sa nad celou hystóriou zamyslíme, kedy po celý čas viedli vojny, páchali neľudskosti...stavali gulagy a sú stále agresívne. Ono už to začalo vtedy, keď sa Hitler dohovoril so Stalinom, že si zaberú väčšinu planéty, ale Hitler chcel všetko a rusovia „oslobodení“ sa potom hrali s osudmi miliónov a boli horší ako nacisti. A teraz chce ten psychopat dostať na kolená celú Európu. Stále majú tendenciu vytvárať vojny...ovplyvnenie...a nikto nevie prečo. Maj tak veľké územie, nerastné bohatstvo a všetko... a je im to málo. Do tejto psychopatov nikto nevidí.

25.06.2022 10:53:08 | Krahujec

Nie je to nic nové, každá vacsia civilizacia sa tak chovala, viac a viac a čím skor. Za rimskej rise si každá kolonia musela na seba zarobit, este musela posielat daně do Rima.
V ZSSR len brali a brali, zo vsetkych kolonii, ako bolo Československo.
Komunizmus a Maxismus v praxi nefunguje, vždy koli lidskému faktoru.

25.06.2022 11:07:43 | RoTa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí