Erich von Däniken

Erich von Däniken

Anotace: Návrat minulosti - cenzor

Návrat do minulosti
Návrat do budoucnosti
A nepsal to Erich von Däniken
A máme tu děj dnešní
O nás bez nás rozhodují
Co máme vidět, slyšet i si myslet
Tvrdý a nekompromisní zásah cenzora
Toho o kterém jsem si myslel, že s pádem komunismu zmizel
Je tu zpět
Mizí články, záběry, přenosy událostí požadavků i dějů
Předkládané děje jsou upravovány podle potřeb cenzora
Ministr vnitra převzal zcela moc, zřejmě v souladu se zadáním vlády.
Už se nebojím vnějšího nepřítele tolik, jako toho vnitřního.
Který hodlá utvářet veřejné mínění a názory v souladu s jeho potřebami.
Myslím, že toto je jeden z nejodpornějších činnů polistopadových vlád.
Naprostá ztráta důvěry v objektivitu verejných sdělovacích prostředků.
Musím říct tohle si opravdu nezasloužíme.
To vidím jako ostrou přípravu na válku bez kompromisů a debat.
A stavu se říká diktát.
A s tím mám zkušenost z období komunismu.
Tak je to tady zase jen v podání jiné zájmové skupiny.
A vzkaz?
Styďte se.
Autor umělec2, 12.03.2023
Přečteno 288x
Tipy 5
Poslední tipující: Marten, Helen Mum, šerý, paradoxy, mkinka
ikonkaKomentáře (56)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..."proti Čechu šel zas Čech a zrada chytla druhý dech"...tak historie se opakuje...moc stále chutná jako moc...

15.03.2023 23:24:23 | Marten

Není nad dobře informovaného
důchodce, poctivě čtoucího pravdu samu na parlamentních chlístech a aeronetu.

12.03.2023 17:32:49 | MonoGame

Mrzí mě tato reakce, očividně na komentář ode mě níže, vedena v osobní rovině, neboť ukazující na můj věk v profilu.

Předně, nečtu Parlamentní listy, nečetla jsem ani žádný z vypnutých webů, dále, moje maminka byla několik let politickým vězněm, z toho 8 měsíců na samotce, podlomilo jí to zdraví, nepodporovali jsme vědomě žádnou vládu. Já sama jsem si od mala přála svět bez hranic, spolupracující, bez válek, hladu a utrpení. Přestože politiku již tolik nesleduji, nelze si nevšimnout určitých jevů. Více se k tomu vyjadřovat tady nechci.

12.03.2023 18:49:40 | Helen Mum

Reakce byla na tvůj koment, ne však takto osobně.
Pakliže nečteš ony weby, pak už vůbec.
Jen se to dost podobalo argumentaci lidí, jež tyto čtou a plodí ty samé stížnosti a morální relativismy, což už opravdu mrzí mne.
Pakliže ovšem i ty souhlasíš, že je tu cenzura aj. jako za bolševika, pak je asi zbytečné se dále bavit.
Sám jsem se narodil 22.8.1968 a můj postoj k temné zemi Bayan Gol (Jim Čert) tam na východě je dán.
Tedy za této situace (okupace UK) nebudu nazdařbůh dehonestovat vládu, jakkoliv bych měl mnoho výhrad.
Je to otázka určité rozumnosti a uměřenosti dané věkem.
A to říkám jako člověk, jenž ctí: "Nikoho neposlouchat, nikomu neporoučet" (anarchistické krédo).

12.03.2023 19:38:05 | MonoGame

Děkuji... dobrý večer.

12.03.2023 20:04:56 | Helen Mum

I tobě samozřejmě...
A pro odlehčení- Caribbean Blue, ale i Orinoco Flow, jsou přenádherné skladby, od jinak pro mne až příliš pop tvůrkyně.
Jsem odchovaný gotikou, takže za mne spíše Cocteau Twins, či Dead Can Dance... :) Ale podobnosti tam jsou.

12.03.2023 20:19:46 | MonoGame

Ti Australané se mi líbí, moc děkuji :-)

Zkusím na oplátku Ravela v podání Hélene Grimaud:
https://www.youtube.com/watch?v=NRTWLQ4nI6Q

Tímto se tu loučím, pěkný večer vám oběma, pánové, a všem, kdo třebas ještě nakouknou :-)

13.03.2023 20:03:28 | Helen Mum

Poslechnu si, děkuji za tip. Hudbu mám velmi ráda, odmala jsme doma zpívali, především otec uměl druhé hlasy a i pěkně pískal :-) Poslouchám všechno, co mě zaujme, mám ráda klasiku, např. Schuberta, J.S.Bacha, M. Ravela a spoustu jiných, na žánru mi ale až tak nezáleží, mám oblíbené i některé rockové kapely, především jsem fandou Aerosmith, a byla jsem dříve možná i trochu rebel v kožený bundě a černých legínách :-)). Tak pěkný den a děkuji, večer nebo zítra si poslechnu gotiku.

13.03.2023 07:07:10 | Helen Mum

https://youtu.be/L96cPtEu3AU

Taky poslouchám hudbu a Lang Lang to asi umí na piano.

13.03.2023 08:24:52 | umělec2

Skvěle, Lang Lang patří k mým oblíbencům, je skutečně špičkovým pianistou! Děkuji za odkaz, neznala jsem jej. Na oplátku přidám známou skladbu od J. Brahmse, rovněž v podání tohoto pianisty spolu s jeho ženou, snad se bude líbit :-)

https://www.youtube.com/watch?v=ZhXnyZ0hq0Y

13.03.2023 19:43:17 | Helen Mum

Děkuji za tip. Hned jsem si to přehrál. To je známá skladba. Holt když někdo umí tak já poslouchám.

13.03.2023 19:56:26 | umělec2

Děkuji za komentář. Vaše obavy chápu. Tomáš

12.03.2023 19:01:41 | umělec2

Děkuji, Tomáši, příjemný večer :-)

12.03.2023 20:05:40 | Helen Mum

Dne 25. 2. 2022 CZ.NIC správce domény cz vypnul některé vládě nepohodlné weby na doporučení Vojenského zpravodajství. Listina základních práv cenzuru zakazuje.
Vypnutí webů je jejich pomyslná smrt. Je to snaha usmrtit vládě nepohodlné myšlenky. Myšlenky, které nejsou trestné, protože jinak by autory chtěla státní moc trestně stíhat, ale stíhat je nemůže, tak se myšlenky snaží zabít cenzorským zásahem. Podstatou cenzury nikdy nebyla ochrana pravdy, ale moci.

12.03.2023 17:08:24 | Helen Mum

Á, tady se něco děje a opět ne zcela pochopeno, pánové. Kdo cenzuroval Danikena? (nehledě na to, pro koho to psal a do jaké agendy) Kdo cenzuroval a přepsal pravdy minulé a dává sem neuvěřitelné nesmysly, co lámou skutečnost v neskutečnost? Zmíněno vůbec není kdo a proč. Jen asi první schůdek do vysoké věže zapomnění.)

Uvědomují si lidé vůbec, že jsou oběťmi pohádkových příběhů určité skupiny lidí, co tu tahá za nitky ve svůj prospěch a do své agendy? Všichni se hádají o Aá, o Bé, poštvávají se a nás proti sobě, protože kde je pravda? Určitě ne tam, kde si myslíme a popravdě asi všechny vlády a média mají stejného pána, který rozesílá všem to, co mají dělat!

Takže sledovat další a další diskuze zde nebo jinde nemá moc cenu, protože je to o ničem, nemá to cenu, hádat se nemá cenu, protože se všichni pohybují tam, kde naši otrokáři stejně chtějí, v závějích lží a štvát lidi proti sobě, aby nepoznali pravdu .)

12.03.2023 13:01:35 | Constantine

No, tys to rozsek.
Divné, že ti to stálo za tolik slov...
Ale je útěchou, že je zde někdo,
zcela rozumící a vědící.

12.03.2023 13:13:56 | MonoGame

Kéž by.) vždy je naděje

12.03.2023 13:24:21 | Constantine

Vnesl jsi humorný prvek.. dky.

12.03.2023 13:34:42 | MonoGame

otázka je o čem konkrétně mluvíš. Lze vůbec poznat zásah cenzora?

12.03.2023 11:40:36 | ewon

Pakliže něco vidím na vlastní oči a pak o tomto ději sleduji debatu či sestříhaný přenos nebo novinový článek nestačím se kolikrát divit. Skoro musím pochybovat o svém vědomí. Pak to vidím zásah vyšší moci, tedy cenzora. Může jím být i alzheimer.

12.03.2023 15:20:45 | umělec2

Vidím-li a slyším na vlastní oči realitu a tuto pak vidím zcela překroucenou ve sdělovacích prostředcích, pokládám to za zásah cenzora.
Zadavatele vidím v osobě toho, kdo to požaduje a komu to prospívá.

12.03.2023 12:02:31 | umělec2

No, i když je šance, že budeš vyzrazovat svoje soukromí, co konkrétně myslíš? Většinu událostí nemůžeme vidět na vlastní oči. Jakej článek, ideálně na internetu - je cenzurovanej?

12.03.2023 14:40:10 | ewon

Také jsem čekal příklady...
no, zatím nic.

12.03.2023 15:59:49 | MonoGame

Poradíte mi za co se mám stydět? Za požadavek objektivity a vykreslení reality?

12.03.2023 09:05:30 | umělec2

Je to celé jen tvá realita.
Hodně hloupá a nereálná.
Asi jako tvůj nick...
Ani sis to po sobě nepřečetl,
cos to vlastně napsal (viz nadpis).
Má-li se kdo stydět, sám začni.

12.03.2023 09:41:37 | MonoGame

Děkuji za upozornění na chybu. Tuto jsem opravil. Můj Nick je možná stejně hloupý jako váš. Ale mě váš nevadí jen jsem na litereálnim serveru v Česku.Umelec na druhou značí, že se neberu až tak vážně. Dělám však sochy ze železa i dřeva. Mám svůj selský rozum a když něco vidím na vlastní oči a sluch a pak sleduji úplně jiné zprávy říkám tomu cenzura. Nebo je to jinak? Potřebuji snad vysvětlovat co jsem zažil a viděl.

12.03.2023 10:13:37 | umělec2

Nick se píše s malým m, není to jméno. Ach, ten selský rozum.
Popsal jsi své vidění světa, jako by to bylo jednoznačné a nezpochybnitelné prizma,
realita sama.
A ještě vyzýváš ke studu, nevidíc si na špičku nosu.
Má reakce nemohla být jiná.

12.03.2023 10:31:46 | MonoGame

Omlouvám se za chyby v textu, které jsem na malém displeji mobilu neviděl. Dále jsem dislektik a ne vždy si chyb všimnu. Je to jako kdyby beznohý člověk nesměl chodit což nepokládám za správné.
Za to jsem si všiml chyby, kdy upozorníte na moji v užití velkého písmene a vzápětí uvedete písmeno jiné avšak velikostně správné.
Nevadí mi vaše tykání, které zde pokládám za standartní avšak při vašem postoji vůči mé osobě jej považuji za nevhodné.
Pakliže kdokoliv překrucuje fakta v zájmu čehokoliv, zaslouží si opovržení a měl by se za své činy stydět.
Já se za svá pochybení kolikrát taky stydím včetně zdejších gramatických.

12.03.2023 11:16:31 | umělec2

Na tykání se vyprdni.
Dotkl jsem se selského rozumu, o zákazu chůze nebyla řeč.
Nebuď nepřátelský.
Pro mne je právě ta tvá 'pravda'
překrucováním faktů.
Notabene mám dojem, že realitu vesele (nebo slepě?) ignoruješ.

12.03.2023 11:42:36 | MonoGame

A jakou realitu ignoruji? Fakt nevím. Nechci vyhrocovat debatu. Rozdílnost názorů je potřebná a plodná. Ale svůj názor na věci si vytvářím sám a nepotřebuji k tomu ruku cenzora. Nic víc.

12.03.2023 12:06:25 | umělec2

To je v pořádku - nic nehrotíš,
diskutujeme.
Dle mého názoru ignoruješ složitost reality, potažmo situace.
A tvrzení, že je dnes stav jako za bolševika, mi opravdu vadí.
Jsi dost starý (já též), abys poznal veliký rozdíl.
Ale nechť - tvrď samozřejmě, co ti libo, ale nevydávej to za 'Zjevenou pravdu'.

12.03.2023 12:28:35 | MonoGame

Ać spoustě věcem nerozumím, tady mi to nedá a zeptám se- Monogame proč jsi tak útočný? Taky jsem si nevšimla jediné konkrétní poznámky na autorův text kromě upozorňování na malá a velká písmena. Jsem velmi zvědavá na tvé vidění světa :)

12.03.2023 11:47:32 | paradoxy

Na vypjatý text vypjatá reakce.
Promiň za zkratku.
Konkrétní je to sdostatek, zkus to, prosím, ještě jednou.
A pak - vznáší-li někdo takto generelní posudek, všímám si celé jeho osobnosti, včetně detailů.
Nepodstatnost v diskusi neexistuje.

12.03.2023 12:04:24 | MonoGame

Nic konkrétního kromě rozebírání toho, že autor vidí svět zkresleně a má pravopisné chyby, od tebe nevidím. Jaká je tedy reealita? Přemýšlím, jestli jsem ti toto měla vůbec psát, jestli je to vůbec k něčemu dobré :)

P.S. Nelze pojmout celou osobnost autora.

P.S. 2 umělce2 mám ráda za jeho přímost .)

12.03.2023 12:10:25 | paradoxy

Děkuji za komentář. Chyb jsem si vědom. Jen je díky dislexi nevidím a nevnímám. Taky většinou píšu do mobilu přímo a malý displej mi kontrolu neumožňuje. Pokládám za důležitější obsah a formu sdělení než pravopisnou úpravu. Ale to neznamená, že mi tyto chyb jsou lhostejné. Stydím se za ně. Psaní mi pomáhá po těžkém úrazu a částečné invaliditě. Z té mi pomáhá psaní a kutění. Třeba to v kovárně a truhlárně, kterou jsem si postavil. Tak ahoj Tomáš

12.03.2023 12:21:00 | umělec2

Ty jsi také Tomáš?

12.03.2023 13:15:20 | MonoGame

Je fajn, že sis po úrazu našel něco, co tě naplňuje. Taky si všímám, jak dokáží média nafouknout nebo úplně překroutit realitu. O tom, že je cenzura, ani radši nemluvím. Jana

12.03.2023 12:25:24 | paradoxy

Nevidíš... to není má chyba.
Hlavní výtka - a ta tam je - směřuje vůči jeho point of view a zaměňování subjektivity za objektivitu.
Triviální, ale od něj nikoliv paradoxní.

Promiň, ale hrneš na mne více věcí najednou.
Nerad odpovídám jednoduše na složité otázky.
Ale - nepochybuj, prosím, o tom, že diskuse je stále možná, jakkoliv nejsme v lecčems zajedno.

12.03.2023 12:19:08 | MonoGame

Diskuse se vede právě k utříbení názorů. Jinak ji pokládám za monolog.

12.03.2023 12:08:20 | umělec2

Zde naprostý souhlas.
Proto jsem reagoval.

12.03.2023 12:20:40 | MonoGame

Nepochybuju o tom, že je diskuze stále možná, možné je vše :) Nemusíš odpovídat, pokud nechceš, ale stále mě zajímá jedna věc a to je ta konkrétní odpověď na umělcův text.

12.03.2023 12:27:29 | paradoxy

Poslyš děvče - ty ale zlobíš...
Odpověděl jsem jasně.
Skutečně vyčerpávající výklad mého vidění v tomto formátu nepodám.
Pokud jsi z Prahy, můžeme zajít na čaj a podiskutovat významně.

12.03.2023 12:33:08 | MonoGame

Nemusíš dávat vyčerpávající výklad tvého vidění, i já už jsem dostatečně stará na to, abych viděla co jak asi funguje. Tím nechci říct, že mám patent na rozum.

Z Prahy bohužel nejsem.

Celistvě to vidět skutečně nejde, to pro osobu není možné. Ale je tu možnost vzdát se osoby a vidět dále.

12.03.2023 12:40:03 | paradoxy

S tm koncem souhlasím.
Jenže to jsme tam, kde předtím.
Já vidím do jiné dáli, než vy dva a asi by nebyla rozumná pře o to, čí dálava je dálavější.

12.03.2023 12:46:53 | MonoGame

Ano, souhlasím s tebou, přeli bysme se naprosto zbytečně. Každý vidíme jiné dálavy a máme své vlastní vnitřní kompasy:)

A jsme mimo téma a zároveň v tématu :)

12.03.2023 12:49:20 | paradoxy

Ten živý dohovor velmi chybí.
Osobně se domnívám, že bychom se nakonec ani tolik nepřeli, spíše ladili náhledy za pomoci obsáhlejší argumentace.
A rozešli bychom se přátelsky,
s nemalým porozuměním.

12.03.2023 13:10:38 | MonoGame

Ano, je to tak. Vnímám, že Tomáš i my dva jsme otevřeni diskuzi. A někdy stačí, aby mluvily oči i beze slov a dozvíme se mnohem víc.

12.03.2023 13:32:19 | paradoxy

Oči mohou i blesky metat,
když srdce plá.
Kde chlad, tam smrt je má.

12.03.2023 13:42:55 | MonoGame

Oči prozradí vše:)

12.03.2023 14:42:21 | paradoxy

S absolutivem bych byl opatrný.
I v tomto.
Zvláště v tomto.
Běhají po Zemi nejrůznější kouzelníci.

12.03.2023 14:47:12 | MonoGame

To mi nejdřív vysvětli, co je absolutiv:)kouzelníci se dají většinou poznat, dřív nebo později.

12.03.2023 14:53:21 | paradoxy

Definitivum.
Většinou, zdaleka ne vždy.

12.03.2023 15:02:41 | MonoGame

Nemám chuť vyhledávat si názvy, kterým nerozumím kouzelníku.

12.03.2023 15:09:21 | paradoxy

Tak to nech plavat ezodějko.

12.03.2023 15:57:38 | MonoGame

Ráda to nechám plavat.

12.03.2023 18:29:08 | paradoxy

Ty se styď.

12.03.2023 08:43:44 | MonoGame

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí