Vesmír

Vesmír

Anotace: Moje bujná fantazie... =)

Jak je velký a co to vůbec je? Už po staletí se lidé ptají, co je za hranicemi „našeho“ světa. Dříve se domnívali, že Zemi nesou dva obři na zádech, v jiných místech si představovali velkou želvu s plackou za hlavou. Kde je ale pravda? Po čem chodili ti obři? Můžeme si to představit jako velký koloběh. Pravděpodobně byli ve skutečnosti stejně velký jako my a chodili po stejně velké zemi jako my. No jo! Ale kdo nesl tu jejich zem? Další dva obři na zádech… A po čem chodili? Po stejné zemi jako my. A kdo nesl tu jejich zem?... A takhle to může jít až do nekonečna.
A přesně tak si já představuji vesmír. Však místo obrů jsem si dal kapku vody… Naše planeta jako malá kapička životodárné vody, která je součástí velkého oceánu. Ostatní kapičky jsou zbylé planety a planetky. To je náš vesmír. Jenže ta „naše“ masa vody je jen větší kapička. Celý oceán je obsažen v jedný větší kapce. A ta kapka je součástí většího oceánu. Ale co je za tímto nekonečně velkým oceánem? Co když je někde v nekonečné dáli zem, na které žijí lidi jako my. Koupají se v neprobádané vodě a říkají si, jako my si říkáme, co je za tím „oceánem“, co je pod hladinou. Co se tam skrývá? Jak je to velké? Třeba se to časem dozvědí, jako my se časem dozvíme, jestli tam ta pevnina vážně je…
Autor Lukyn.V01, 13.01.2008
Přečteno 528x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí