Lavička v parku

Lavička v parku

Anotace: Zamyšlení nad tím, jaké to vůbec je být lavičkou v parku...

Některé jsou bez opěradel, mohou být zchátralé, lidmi zničené.... zkusili jste se vlastně vůbec zamyslet nad tím, jak se může mít taková lavička v parku? Proč vlastně tak nebohé stvoření, jako je lavička, v parku vůbec je? Jistě... pro naše potěšení. Zajímá však vůbec někoho, jaký užitek z toho má ona sama? Jestli si myslíte, že když na ní zespoda přilepíte použitou žvýkačku nebo že z ní uloupnete třísku v domění, že jí to je stejně jedno a stejně tam ta tříska jen tak překážela, tak jste u mě teda hodně klesli, měli byste se všichni stydět! Ptám se teď vás, těch, co trávíte v pakru, sezením na lavičkách, hodně času, kolikrát jste jen tak z nudy, když už jste dočetli knížku, oloupávali z jejich dřevěných prken třísky? Šli jste domů?? Nezkoušejte to na mě! Mě neobelstíte, vím že jste loupali a loupali až se Vám zlomil nehet a potom jste šli domů! Co kdybyste vy byli tou lavičkou a já si jen tak přišel sednout a pak vám třeba oloupával oko? Bylo by Vám to příjemné? Určitě ne, že? Komu taky ano...
Nyní se uklidním a vše vyřeším klidně... Lavičky v parku jsou jedinou nadějí vašich bolavých nohou, tak proč se k nim takhle chováte? Teď, když jste snad díky mě získali jiný pohled na věc, nemyslíte, že vaše činy byly až moc brutální vůči těmto nebohým stvořením? Zamyslete se a pokuste se o to, aby po vaši návštěvě lavičky v parku zůstala lavička poznamenána jen vašimi půlkami, k čemuž byla určena...
Autor Ph0+, 19.01.2008
Přečteno 1016x
Tipy 2
Poslední tipující: Xsa_ra
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí