Zvířata v Malém lese

Zvířata v Malém lese

Anotace: Úvaha o zvířatech a jejich životě.

V Malém lese je ticho. Nikde není slyšet ani pípnutí, natož to, aby lesem někdo prošel. Les je už zarostlý tak, že se v něm nedá vůbec jít. A jak tam mohou žít zvířata?
Nanejvýš zvláštní. Jak se tam ta zvířata s hebkou srstí mohou pohybovat, jak mohou dýchat? Čím se živí?
Tenhle Malý les je moc malý na to, aby tam někdo mohl žít. Jak by také vypadal a jak by si sestavil své životní podmínky?
Každý živý tvor, který má ten dar, že žije v lese, musí mít nějaké životní podmínky. Třeba: Vzduch, potrava, pravidelné vylučování každou půlhodinu, voda, slunce, teplo a světlo. Mohla bych vám tady vyjmenovávat donekonečna životní podmínky živých tvorů, ale na to mi už nezbývá tolik času.
Tak jak jim je? Jak tam může někdo žít, když by tam ani člověk nevydržel?
Možná, že tam ani žádné zvíře nežije. Možná ten les kdysi dávno shořel, zvířata utekla a našla si domov někde jinde.
Tak prosím, skuste se nad tím aspoň trochu zamslet, jak těm zvířatům asi musí být?
Malý les, to není a nikdy nebyl pravý název pro opravdový, hluboký les, ale vymyšlený les.
Ale jak těm zvířatům na světe je, když nemají pomalu ani kde žít a kde si shánět potravu?
Opravdu je to jen úvaha, o které by se mělo přemýšlet, ale nikoho nenutím, aby si s tím lámal hlavu.
Ale prosím jenom o jedno: Pokud někdy i vy budete potřebovat pomoc, a někdo vám pomůže, uvědomte si, že ty zvířata taky potřebují pomoc!
Jenom úvaha, nic víc. LowiQ397
Autor LowiQ397, 27.03.2008
Přečteno 649x
Tipy 1
Poslední tipující: Skaja
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj, víš, je to těžké, každý živý tvor potřebuje svůj životní prostor a my jsme také živí tvorové a je nás moc a tak vytlačujeme slabší zvířata. Je to špatně, ale zastavit to dokážeme jen my sami, my všichni. Naštěstí je spousta lidí, co pomáhají zvířatům. Pomáhat může každý z nás, i malá pomoc malému zvířátku má smysl.
A kdyby se to nedařilo, nakonec i v tvém Malém lese budou žít zvířata, jen budou menší a taková, kterým ten les stačí. Když se podíváš pozorně, určitě je uvidíš.
Zaujalo mě, že je ti tak málo a přece přemýšlíš o takových věcech, určitě piš, uvažováním si člověk třídí myšlenky a utváří názory a to je dobře. :-)

27.06.2008 21:34:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí