Čerstvý vzduch

Čerstvý vzduch

Anotace: Čerstvý vzduch

Je to k neuvěření! Celý den jsem doma. Je víkend, a tak mám volno. Říkal jsem si, že bych něco hodil na papír. V hlavě mi toho přece tolik vězí, tak si aspoň udělám čistěji. Sedím na pohodlném křesle, přede mnou čistý papír, a……NIC! Vůbec nic. V hlavě se mi předbíhá jedna myšlenka za druhou, ale hnedle jak napíšu titulek, tak se vypaří. Jo, nějaké banality mě napadají, ale to už tu bylo tolikrát. Chce to něco nového. Klidně ať to štve, ale ať je to nové. Štve mě to. Štve mě to, že nic originálního mě nenapadá, a pokud na chvíli ano, tak to vzápětí zmizí. Tak jdu ven. Projít se jen tak. Zapomenout na ten psací neúspěch. A ani po pěti minutách chůze mě něco napadne. A říkám si „kurňa, to je dobrý! Jen to nezapomenout“. Vytahuji si proto spěšně mobil a píšu si poznámky. A tak ťukám a ťukám poznámky a najednou se na mobilu ukazuje Paměť Vaší SIM karty je plná . „Super, takže nemohu pokračovat“ povzdechnu si. Spěšně se vydám k domovu, než zapomenu onu myšlenku. Naštěstí mám část už napsanou, a tu nemůžu jen tak ignorovat, a tak se to lépe rozvíjí. A voala, podařilo se mi napsat originální text. A to vše jen díky čerstvému vzduchu.
Autor James Tony, 20.04.2008
Přečteno 605x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí