Úvaha o vesmíru,životě,smrti...

Úvaha o vesmíru,životě,smrti...

Anotace: :-)

Zamysleme se nad spoustou prostoru,vylpněným temnou hmotou,zářícími hvězdami,planetami,mlhovinami,černými dírami a vůbec vznikem tohoto světa.Někdy mi to přijde až nemožné. Naše mozky nemohou pochopit ani si předsatvit velikost,hustotu a obrovské rozměry vesmíru.
Existuje teorie velkého třesku,kterou určitě všichni známe-není vyloučena. Někdo zastává teorii,že vše,co je kolem nás(příroda,tělěsa) nejprve vzniklo v mozku člověka, poté to převedl na hmotné tělěso.Otázkou však je,jak by mohla vzniknout myšlenka,když podle první
teorie neexistoval člověk.Podle této teorie se nic nemůže vytvořit samo od sebe-to je pochopitelné-,z toho vyplývá,že svět vznikl rukou stvořitele-Boha.To už se prolíná s křesťanstvím. Samozřejmě veřím,že v materialistickém světě záleží na psychice-když v něco budete věřit a nevzdávat se,stane se to.
Nikdo neví,jak to vše začalo. Možná se za několik let dozvíme,že vše,co doposud víme o vesmíru je zcela jinak. Nebo objevíme jiné existence,neboť nevěřím,že jsme v téhle obrovské "bublině" hmotě sami.Bylo dokázáno,že v období,kdy se rodila naše planeta Země,dopadaly na ni meteority,naníchž se objevily buňky několik milionů let staré.
Můžeme se domnívat,že máme vykoumáno dost,ale ne dost na to,abychom přestali. Zkoumat bude člověk pořád,protože o kosmu nevíme v podstatě nic.
A co je to vůbec život? Máme tu několik teorií.
Vše je tvořeno(i my) atomy,ale podle někoho jsou to jen energetické bubliny,které nemají žádnou hustotu. Jak tedy může něco,co nemá hustotu tvořit hmotný svět? Je pro to jedno vysvětlení: Žijeme v iluzi,kterou náš mozek vnímá jako hmotu. Nás tělěsný počítač dostává neustále informace,dekóduje je a zpracovává jako hmotu. Tím si vytváříme vlastní holografickou iluzivní realitu.
Membrány buněk-a my je máme triliony- jsou tvořeny krystaly.Jsme krystalolovým organismem.Dostáváme informace v podobě frekvencí.
Věda říká: Vše je tvořeno z atomů.Vše je hmota. Vše se řídí zákony.Proti tomuto jsou další teorie- Příroda se snaží o nerovnováhu,chaos,"nezákon". Kvantová fyzika vypovídá o tom,že je vše na základě myšlenek. Je spoustu teorií a všechny jsou zajímavé.
Ale co se stane s člověkem po smrti?Opustí duše fyické tělo a putuju do jiných dimenzí,vyšších sfér,dostává se postupně do roviny jednoty? Nebo je to vše jen o fyzickém těle a astrální neexistuje? Sama nevím...udělejte si každý svůj úsudek...
Autor Heavy, 03.11.2009
Přečteno 1851x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí