Vesmír

Vesmír

Anotace: Vesmír a naše otázky.

Vesmír

Je nádherná noc, ty máš rozprostřenou deku v trávě a sleduješ noční život. Tiché cikády se ozývají zpoza stromů. Vysokou trávou pohybuje chladivý větřík, některá stébla tě šimrají na obličeji. Stromům nádherně šustí listí. Podíváš se na nebe poseté hvězdami. Vidíš jich desítky. Ne stovky! Možná tisíce. Je to jako zázrak, který se nedá popsat. Zářivé a světélkující hvězdy na temné obloze. Září jako diamanty na slunci. Měsíc je v úplňku. Je jako oko nočního nebe, které sleduje vše co se kde děje. Honí se ti hlavou spousty myšlenek, kladeš si otázky :Kolik je tam hvězd? Jsme ve vesmíru sami? Jak mohlo něco tak nádherného vzniknout? Jak může být prostor nekonečný?. Snad nejčastější otázky člověka k vesmíru.
Hvězd je tam nesčetně, miliardy a mnohem víc. Ale ty se v duchu nespokojíš s odpovědí : Jsou jich miliardy a mnohem víc. Ty to chceš vědět přesně. Nikdy se to nedozvíš. Hodně lidí si myslí, že nejsem ve vesmíru sami. A co si myslíš ty? Podle mě tam někdo je, ať už je zlý nebo mírumilovný. Zdá se mi, že je velmi nepravděpodobné abychom byli v tom velkém vesmíru sami. Něco tak velkého pro tak málo lidí? Vesmír je nekonečným, možná ne, možná někde je nějaká hranice, ale zda tomu tak je, co je za ní? Takový prostor si nedokáže nikdo z nás představit. Nekonečno každý známe jen z matematiky. Tyhle otázky si klademe pořád znovu a znovu. I když víme, že na některé odpovědi nikdy nenajdeme. Je to lidské se ptát na něco, co nevíme, ale přitom to každý vědět chce. Možná právě to je ten důvod, že se, nedozvíme pravdu.Vesmír je tak nádherný! Vždy mě fascinovaly planety s prstenci. Nebýt vesmíru, polovina nejčastějších otázek by nás opustila. Opustila by nás zvídavost, úžas a nadšení. Vesmír je tajemný - také proto přitahuje pozornost lidí, probouzí jejich fantazii, dává jim prostor ke snění.
Vrátíš se zpět do reality. Jsi plný hezkých pocitů, ale také pochybností. Jestli někdo přijde z vesmíru, můžeme jen doufat, že nás nezničí, ale pomůže nám. Může to být pokrok pro lidstvo, a nebo také konec. Nesmíme zapomínat,že každým okamžikem se naše planeta může srazit s jinou. Dává ti to něco, co nemůžeš popsat. Je to svoboda, možná beznaděj. Dívat se na vesmír planoucí na obloze je nádherné, ale ještě hezčí je nedívat se sám. Dívat se s někým pro tebe blízkým a sdílet pocity navzájem, sdílet vaše snění. Rychle si něco přej, padá hvězda!
Autor LordSet, 12.12.2009
Přečteno 453x
Tipy 2
Poslední tipující: Pešulka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí