Když zima nekončí

Když zima nekončí

Anotace: Moje pocity z letošní zimy...

Zima je podle me jedním z nejlepších ročních období,ale její kouzlo se postupně vytrácí a nebýt Vánoc,vytratilo by se docela a rozpustilo by se jako malá sněhová vločka,kterou chceme zahřát v dlani.
Poslední roky platilo,že pokud bychom jsme si nerezervovali zájezd na Antarktidu ,ztratili bychom velmi rychle představu o tom,jak vlastně skutečné zimní mrazy vypadají.
Když na podzim dopadla na zem první sněhová vločka,všichni jsme si pomysleli,že nám začínají zimní radovánky.měli jsme pravdu.Lyžařská střediska se začala plnit,na zimních stadionech se proháněli všechny věkové kategorie na bruslích.Všichni měli radost že mohou zapomenout na práci,školu,trénování i každodenní stres.I ve městech bylo najednou bílo.Konečně jsme se dočkali Vánoc na bílém pozadí.Při vítání Noveho roku,všichni pozorovali jak se barevné křivky ohnostroje odrážejí na bílé pokrývce.6ili jsme v domnění,že přišla konečně pravá zima.Všichni jsme se ale mýlili.
Již na konci ledna nám meterologové oznámili,že letošní zima jen tak enskončí.Měli pravdu.Každodenní sněžení,namrzlé silnice,proudy aut nacvičující krok za krokem to vše pokračovalo dál.Nepotřebujeme ani zájezd na Antarktidu,ybchom pozanili skutečné mrazy.Mrazy,které tu vládly,byly až -30oC.To pro nás,lidi zvyklé na teplo,bylo jako když vidíme eskymáka se opalovat u moře:o)Nepřetržité sněžení přestrojovalo lidi do kostýmů Yettiho.
Ani v březnu se nic nezměnilo,všude kam se podíváme je jen samý sníh.není vidět na krok.Mlha,která je hustá jako mléko,znepříjemnuje přesuny z domů lidí.
Zimní olympiáda v Turíně už končí,ale sněhové vločky si dávají pořád závod,která dopadne dřív na zem.Kdyby takovouhle vůli měli anši hokejisté jistě by dovezli z olympiády zlato.Ale ted už si každý klade jen otázku,kdy konečně přestanou padat ty bílé ptotivné vločky?Kdy ukončí svoji půlroční olympiádu,kdy si dají závod o to,která dřív roztaje?Na tyhle otázky nám asi nikdo neodpoví.
Když se konečně v půlce března objeví slunce,teploty se vyšplhají nad nulu,začneme všichni doufat,že přichází jarní období.Ne!Mýlíme se.Druhý den,když se podívám z okna pokoje,vidím další nekonečný závod.a ten závod ještě potrvá..
Autor Regi, 19.03.2006
Přečteno 711x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí