Sbohem království

Sbohem království

Anotace: procházka mezi kapkami štěstí....

Všichni to známe,když jdeme ulicí,loukou nebo snad rozkvetlou voňavou zahradou a začnou padat kapičky štěstí.Tak tomu teda říkám já.Déšť smývá všechny starosti a tu tíhu na sebe bere rád.Jen si představte,vkročíte zrezivělou brankou s loupajícím se zeleným nátěrem do zahrady,která kdysi bývala krásná.A zatočí se s vámi svět z té bývalé zašlé krásy a ke všemu ten padající hustý déšť...který svou neodbytností pokreje vše svou lehkou studenou ručkou.Po krátké bitvě pokreje úplně vše...a buď navždy pokřtí zašlou krásu a slávu rudých růží,teď už planých, a nebo jí naopak vyzdvihne a připraví na znovuzrození,aby se správnou noblesou přivítali královnu Duhu.Procházíte tou starou zahradou a dokážete obdivovat,že ačkoliv se o ní už dávno nikdo nestará,ten déšť z ní znova dělá celebritu,lvici salonů a žádanou duši.A to zas jen ty kapičky štěstí.A když všechny ty květy urozené s titulem nebo bez,podstupují tu audienci u Duhy.Déšť odešel a všechno znova vypadá a stává se nezajímavým.A to i já odcházím,ale vždycky budu vědět,kam jít,když tu budou kapičky štěstí.Nechám tu starou zahradu i její zašlou branku daleko za zády a mířím k všednímu životu.Sbohem třpitící se růže.Sbohem královstí.
Autor latybe, 03.04.2006
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to nádherné!!! uplně sem se do toho vcítila

17.08.2006 15:49:00 | Laivine

Poesie v próze, krásný text. Opravdu.

13.04.2006 08:48:00 | Mik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí