Jak dlouho bude na obrazovce?

Jak dlouho bude na obrazovce?

Anotace: ...

Krátce po skončení okurkové sezóny jsme v internetových médiích svědky legendárního milostného trojúhelníku, jehož aktéry jsou stárnoucí automobilový závodník, jiný tajemný zámožný muž i dívka ve věku 21 let.

Kdysi zdatný závodník, který je nyní již ve věku čerstvého penzisty, nyní velmi intenzivně prostřednictvím bulvárních médií má podávat vysvětlení i reference k blonďaté sexbombě, která má velmi brzy těšit svým zevnějškem milióny diváků na nejmenované televizní stanici.

Ano, právě velezkušený muž vlastnící rozsáhlý majetek, měl vnést světlo do toho, proč právě poněkud naivně působící jednadvacetiletá blondýnka, dostala prostor namísto jiné zkušené, pohledné kolegyně s rozměrným poprsím.

Její přijetí do pořadu v hlavním vysílacím čase, je poměrně nepochopitelné, neboť této sličné slečně se čtyřkami, jde komunikace obtížně nejen prostřednictvím sociální sítě, ale zejména pak při reportáži, při níž měla odpovědět na jednoduchou otázku ohledně vztahu s úspěšným rentiérem ve věku jejího dědečka.

Jistě, nutno přiznat, že v tomto státě se odpouští některým jedincům mnohé.

Zejména dívce, je-li její tělo souměrné, protože se na ni krásně dívá.

To pohled na její vnady z mnoha mužů učiní roztřesené ratlíky, kteří touží po svěží feně, která má výrazné sexuální chování.

Historie se tedy- jak jinak – opakuje.

Pikantností je, že dívka s náloží sex-appealu, zejména na hrudi, měla po dobu celých tří let spát se dvěma muži najednou, nejen to, oba ponechala v „naději“.

Nyní to na první pohled vypadá, že konexe stárnoucího muže v kombinaci s uveřejněním lechtivých fotografiích v pánském časopise, učiní z ne příliš zdatné moderátorky slečnu, která bude po nějaký čas „vstupovat“ do našich obývacích pokojů při svítících obrazovkách televizorů.

Dívka tak nahradí v pořadu o místních celebritkách důstojněji působící brunetu ve věku okolo pětatřicet let, jež je rovněž majitelkou velkých prsů.

Sečteno, podtrženo.

Od nynějška se bude při vysílání pořadu v hlavním vysílacím čase z monitorů „prsit“ blondýnka s redukovanými schopnostmi vyjadřovacími, která údajně vedla paralelní sexuální i emoční vztah se dvěma muži po dobu celých tří let.

V závěru se táži:

Jak dlouho jí bude umožněno vystupovat na televizní obrazovce, když její angažmá zajistil vlivný podnikatel a je podpořeno fotografiemi z pánského magazínu?

Tohle už není vítězství jen "o prsa?!"

Souhlasíte?
Autor kudlankaW, 12.09.2015
Přečteno 585x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr, Jort
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

obzvlášť, když ani nevíme, zda je nebude míti silikonová..:-) :-D

12.09.2015 23:39:48 | Frr

obzvlášť, když ani nevíme, zda je nebude míti silikonová..:-) :-D

12.09.2015 23:39:43 | Frr

Ach tak...

To mě nenapadlo.

Hm.

Tak to už je dnes pravých tak málo věcí či proporcí...

12.09.2015 23:58:31 | kudlankaW

no...smutek...:-D

13.09.2015 00:05:35 | Frr

Jistě

28.10.2015 21:31:10 | kudlankaW

Bude vystupovat tak dlouho dokud se prachatému podnikateli neomrzí a nenahradí jinou souměrnou když vítr z hvězd tak sílí..nojo Souměrnou už znala Basiková ...hele můžeš to přepnout na jinej kanál.Ale pohled na hezkou ženu často chytrost dává stranou jde o prsa dmoucí pas vosí zlatej vlas ..jojo tak to je kudlíku;)

12.09.2015 22:07:23 | xoxoxo

Jsem rád, že jsi mi umožnila pohled vesmířanky.

Asi ano. Kdo hledá obal, ten si jej najde.

A jistě je to pak chutná
potěcha
pana
Vojtěcha

12.09.2015 22:11:07 | kudlankaW

Nojo vesmířanky ví své ...jsem naštěstí tomuto světu vzdálená když chci spoustu světelných let..má záchrana někdy :)))

12.09.2015 22:15:55 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí