One-night club

One-night club

Anotace: Pro další členy..co mají tuhle zkušenost a můj názor na to

Možná je to hodný odsouzení,ale můj osobní názor je,že kdo tohle odsuzuje,sám neprožil.Vždycky jsem si myslela,že sex na jednu noc je něco zvrácenýho.Nechápala jsem ty lidi-vždyť sex je věc,která je absolutně nenahraditelná a není snad nic intimnějšího a důvěrnějšího,co partnerovi dát.Myslela jsem si to vážně dlouho.Dokud mě to nepotkalo taky.
Okouzlil mě už při prvním setkání a byli jsme dlouhou dobu v kontaktu.Šlo vidět,že při dalším setkání by z toho určitě něco bylo ale vzdálenost mezi námi to neumožňovala.Alespoň nějakou dobu ne.Potom mi najednou napsal,že přijede.A chce mě vidět.Mísily se ve mně neuvěřitelný pocity.Zase ho uvidím.Co bude?
Asi to nebyl typický sex na jednu noc.Znali jsme se.Málo,ale jo.Věděla jsem,že odjede a buď budeme pořád v kontaktu nebo už se neuvidíme.Neuvidíme se.Alespoň to tak doteď vypadá.
Pořád sex vidím jako vrchol intimity mezi dvěma milujícími se lidmi.Ale faktem je,že je to zároveň i pouhá lidská potřeba.A jak už psychologové věděli-při vzniku potřeby dojde k nerovnováze organismu,který opět nastane až při uspokojení oné potřeby.
Sice jsem potřebu ukojila,ale zároveň mi to tak trochu zlomilo srdce.V tomhle případě to bylo něco ve smyslu-pomůžeš tělu,přitížíš srdci.Každopádně jsem poznala,že tohle je prostě něco,co už zažít nechci.Přestala jsem odsuzovat lidi,co to udělali-je to věc,co může potkat všechny z nás.Ale než se do něčeho podobnýho vrhnu znova-budu zvažovat pro a proti.Ať vyhraje to lepší.
Autor shaakti, 11.07.2007
Přečteno 969x
Tipy 2
Poslední tipující: Dedillope, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm, zaujímavé, takýto pohľad na danú problematiku som ešte nenašiel.
V postate súhlasím s Aziel: je to pre určitý typ ľudí, podobne ako predbiehanie sa v rade. Len pre určitý typ ľudí.

13.01.2008 22:59:00 | Sarazin Faestred

Nemyslím si, že sex na jednu noc je nějaká odsouzeníhodná věc, ale je jasný, že každý na to nemá žaludek. Taky jsem to prožila, srdce mi to nezlomilo, brala jsem to jenom jako svou i jeho fyzickou přitažlivost a touhu =) A bylo to fajn =) Ale vždycky záleží na okolnostech a na tom, jakej spolu mají ti dva vztah...

28.11.2007 16:13:00 | Aziel

Já nerada lituji toho, co jsem neudělala. Člověk pak trpí ještě víc, protože si představuje jaké by to bylo a lituje, že to neudělal. A ten kdo o něčem mluví, musí vědět o čem, musí to mít vyzkoušené, nezavrhuji nic, co jsem nezkusila.

14.11.2007 16:27:00 | andreya

Sex na jednu noc je pro moje kamarádky vždycky tabu. všechny si myslí, že se dva lidé můžou pomilvat pouze, když se mají vážně rádi. Ale opak je pravdou. Touha po sexu není láska samotná, ale fyzická přitažlivost. Je fakt, že to pak některé bolí. Mě to také bolelo. Ale i tak má taková podle některých "zvrácená" věc jako je sex na jednu noc své kouzlo.

25.07.2007 22:41:00 | Hadej.ktera

Sex na jednu noc...i když jsem mladá/malá?/znám to taky...a asi už bych to neudělala...zlomilo mi to srdce,přesně jak píšeš...

12.07.2007 10:36:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí