Porno - fenomén a tabu

Porno - fenomén a tabu

Anotace: No ano, bez mučení se přiznávám, že jsem se dnes dívala na porno. To mě inspirovalo k napsání tohoto fejetonu. K ničemu jinému, nebojte se=D

U dveří koupelny se krčí mladá dívka a klíčovou dírkou pozoruje, co se děje uvnitř. Pobaveně se usmívá a očividně je zcela zaujata tím, co vidí. Není divu. V koupelně se právě sprchuje mladý muž s nejkrásnějším tělem, jaké v životě viděla. Sedí ve vaně a postupně provádí očistu všech částí těla. Dívka si nervózně olízne rty a rukou zabloudí až dolů, do kalhotek. Pohled na nahého muže je příliš vzrušující na to, aby se mu dalo jen tak nečinně odolávat. Nakonec se odhodlá, vezme za kliku a nakoukne do pootevřených dveří.
„Můžu dál?“ usměje se. Muž sebou polekaně trhne.
„Tady je teď obsazíno, ale za chvilku už budu. Počkej venku.“ Dívka jakoby neslyšela, vejde do koupelny a zavře za sebou dveře.
„Já stejně půjdu,“ usměje se koketně. Muž zastaví vodu a začne se sušit ručníkem. Dívka se posadí na okraj vany a zaujatě pozoruje každý jeho pohyb.
„Osušíš mi záda?“ podává jí muž ručník, když si všimne, že z něj dívka nespouští oči. Ta ručník s radostí přijme a zatímco mu jemnými, krouživými pohyby masíruje záda, on jí opatrně hladí stehno, pohybuje rukou směrem nahoru…
Předchozí děj není nic jiného, než popis úvodní scénky z pornofilmu, který jsem dnes měla tu čest zhlédnout. Ne, že bych péčko sledovala nějak zvlášť často, občas si ale s kamarádkami uděláme P-den, a to pak stojí za to. Koukáme na všechno, od filmů s dějem až po obyčejné „píchačky“. Současný pornoprůmysl nabízí pestrou škálu nejrůznějších sexuálních praktik, prostředí i rekvizit, proto je každý film svým způsobem originální a jinak zajímavý. Na druhou stranu se po několika hodinách sledování omrzí, koneckonců se v nich dělá to samé pořád dokola.
Někteří lidé porno odsuzují. Považují je za zvrácenou spodinu zábavního průmyslu a pornoherce mají za špinavé, úchylné lidi. Tak to ovšem není. Dokud bude o porno zájem a bude se lidem líbit, vyplatí se takové filmy točit. Zánik pornu ovšem ani zdaleka nehrozí. V poslední době se těší stále větší oblibě, především u žen, kterým obvykle připadalo odporné. Dnes se na porno ráda podívá podstatná část žen, ať už s partnerem, nebo bez něj, i když mužské a ženské preference se v oblasti porna poněkud liší. Ženy dávají přednost filmům s dějem a dlouhými dialogy, zatímco muži je považují za zbytečnou ztrátu času a radši mají filmy, kde se jde hned na věc.
Porno je díky médiím fenoménem dnešní společnosti a zároveň čímsi naprosto přirozeným. Je to z důvodu snadné dostupnosti, každý si může pornofilm stáhnout na internetu. Na pornoherce je pohlíženo jako na celebrity, ti nejlepší z nich jsou oceňováni jakousi obdobou Oscarů. Z českých protagonistů si jmenujme například Sylvii Saint, Roberta Rosenberga nebo Paulu Wild. Pokud je vám alespoň jedno z těchto jmen známé, svědčí to o velké medializaci porna.
Pokud jde o mě, dívám se na porno pro pobavení. Některé velikosti a tvary mužských chloub vyvolávají z menší části lítost, z větší části záchvaty smíchu :D
Autor Červená a černá, 09.05.2008
Přečteno 1270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak ty seš fakt mastná:D! Se vsadím, že psát fejeton o pornu tady ještě nikoho nenapadlo:D

10.05.2008 10:41:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí