Nenasytná...

Nenasytná...

Anotace: Pozdě večer sama doma...

Nenasytnými prsty pomalu a jemně kroužím po svém těle... dlouhými nehty obkresluji svou postavu... Dotýkám se a poznávám zase a znova samu sebe.
Po jemných a měkkých rtech... po mrštném jazyku a dlouhém krku a dekoltu... Znova zjištuji, že od dob hraní na pískovišti a pouštění draka se vše změnilo...já, jako osobnost a o to víc i moje tělo.

Boky daly jasně najevo, že jsem žena a co je mým úkolem v budoucnu... moje sic malá ale pevná prsa by měly být tomuto úkolu také oddány... však právě i ony jsou i pro mě symbolem silné sexuality...
skrz mé ploché a delší bříško se dostávám k místu po němž tolik lidí touží... k tomu, co se už staticíce let bere jako symbol sexu... symbolem vášnivosti a uspokojení... i já to tak beru...

Uchopím svůj tolik milovaný zadeček, který pobláznil život nejednomu hříšnému mladíkovi a pomalu dojedu až na konec svého štíhlého těla...po jemných a dlouhých nohách...
Vrátím se na místo oné tolik uctívané nirvány... toho nemravného a hříšného bodu lásky. Jemně si s ním hraji... Přesně tak jak chci... vše je v mé režii... jen já a moje tělo... Opět zjištuji proč je skvělé dospět a stávat se dospělou... proč opustit bezstarostné dětství... pro tyhle vzrušující a dech beroucí chvíle...

Se zavřenými víčky se oddávám kousek po kousku poznání a vzrušení... cítím svůj zrychlující tep a neskrotný dech... Je jedno po kom toužím... koho chci... teď je nad slunce jasné co i bez nich dokáži... dostat se až na vrcholek nirvany... onoho konečného bodu každé vášně i flirtu...

Jemně hladím svoje tělo... po kouskách... vydechuji a pomalu a spokojeně usínám... unášena do země snů... pomalu a uspokojena...
Autor Hříšná, 26.10.2008
Přečteno 1398x
Tipy 21
Poslední tipující: Eresiel, Isquieasuus, Ejí, ewon, Moucík, Rbb, Aneys, Andělská holka, Weylin, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

chtělo by to kategorii popis, tohle nebyla úvaha; no pro tentokrát to zanedbám :-)

07.12.2009 02:03:00 | ewon

Ou, nažhavilo mě to :)

27.11.2008 20:18:00 | Andělská holka

Je vidět že si dovedeš užít sama sebe..:-)

20.11.2008 10:38:00 | Weylin

:o)

15.11.2008 23:12:00 | Bíša

Pěkné..

06.11.2008 13:54:00 | Karlička

Hmmm..parádí...klobou dolů...

26.10.2008 23:47:00 | jedam

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí