pár vteřin

pár vteřin

Anotace: Jediná vteřina rozhodnutí dokáže vše změnit

Před pár dny jsem jel jako obvykle do práce. Sluníčko nasvědčovalo , že bude krásný den. Vyjel jsem z města a přede mnou jel menší osobák a za mnou pár dalších aut. Těsně za mnou velké BMV . Auto přede mnou dalo blinkr doleva a po chvilce začalo pomalu přibržďovat, aby mohlo odbočit na polní cestu. začal jsem tedy také přibržďovat a v tu chvíli BMV sešláplo plynový pedál a vystřelilo aby nás předjelo. Auto předemnou ale už začalo odbočovat. Jen jsem si pomyslel : JE ZLE. Teď se vše začalo odehrávat jako ve zpomalenám filmu. Sešlápl brzdy a hmátl po telefonu. Viděl jsem jak se BMV boří do zadní části osobního auta, Jak se plechy bortí a všude kolem mě létají střepy, a části úlomků z obou aut. To auto přede mnou se točilo kolem své osy a obě auta po 20 metrech končí v příkopu. Po ohlušující ráně , ticho. To už stojím, a vybíhám z auta a vytáčím záchranku a policii. Řidič BMV vybíhá a začíná vytahovat mladou ženu z auta, přibíhají další řidiči.... přilétl i vrtulník..... Pár vteřin a z krásného dne je noční můra. Lidi, kdo řídíte : když před vámi začne brzdit auto, má k tomu setsakra dobrý důvod. Tenhle film se vám uloží do paměti a nejde vymazat. Zamysle te se nad tím. Jak říkám :Pár vteřin...
Autor korzar, 25.03.2012
Přečteno 478x
Tipy 8
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, te.re., vandule, gabkin, Radhuza, ewon, básněnka
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ano,pár vteřin...a někdy jsou to dokonce jenom zlomky vteřin

04.08.2012 11:00:08 | te.re.

Bezohledných agresivních řidičů stále přibývá :(

19.04.2012 20:12:50 | vandule

popisuješ poutavě... až člověka mrazí...

07.04.2012 15:56:09 | Radhuza

děkuji. Rád bych, aby se nad tím každý zamyslel. Denně se setkávám na silnici s různými situacemi, ale tahle byla nejhorší. Nejhorší na tom je, že jsem věděl co se stane, ale během vteřiny člověk nic nedokáže.

07.04.2012 22:44:02 | korzar

docela drsný zážitek,ano pár vteřin a realita se navždy změní,mám s tím zkušenost..ST

25.03.2012 14:58:14 | básněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí