Zemři.

Zemři.

Anotace: O mě...pro mě...ode mě...

Myslíš si, že tě někdo přijde zachránit před tvojí zkaženou podstatou..Jenže se šeredně pleteš..jsi na to sám, ostatně jako vždycky.. A nikoliv proto, protože by o tebe nikdo nestál, ale proto, že ty nestojíš o nikoho, jenom o sebe.. Musím se ti smát, jak tě ovládá ubohost tvýho shnilýho nitra.. Jsi úplné nic na tomhle světě a ty děláš, jako kdybys byl všechno.. Když nechceš, aby o tebe někdo stál, tak sám nestojíš za nic.. Ukliď se, jak se uklízí odpad, který už nikdo nijak nevyužije.. Rozlož se na prach, splyň s odporným pachem skládky .. I kdyby po tobě štěknul dokonce víc, než jeden pes, tobě to bude jedno… Budeš mrtvý, nespokojený a nadále zůstaneš tím nepoučitelným bláznem, kterýmu nepomohla ani podpora přátel, ani láska od milovaného člověka .. Jsi zbytečná existence, přesně jak říkáš.. Tak co tu ještě děláš? Zemři.
Autor Denny Peverell, 15.04.2012
Přečteno 891x
Tipy 6
Poslední tipující: Liena, Adelheidis, Floragrass, Hesiona-Essylt
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mám pocit, jako bys to psala mě, o mě… Vztahovačnost. Taky pěkná vlastnost :-) Ale sedí to…

27.05.2012 21:47:08 | Floragrass

forma ani obsah mi nepřipadá tak důležité v porovnání s tím, zda je to myšleno vážně, nebo je to fiktivní. (bojím se, že to první)

15.04.2012 10:11:25 | ewon

Líbí se mi forma, ale obsah ... to je hlas deprese.

15.04.2012 08:53:42 | Hesiona-Essylt

ono to má být depresivní

15.04.2012 09:43:55 | Denny Peverell

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí