Smutek

Smutek

Anotace: "Smutek je jako opilý host, pořád se vrací, aby Vás na rozloučenou ještě jednou obejmul!"

Schoulila jsem se do klubíčka a pevně objala své kolena. Po tvářích mi tekly slzy a já doufala, že už jsou poslední, aspoň pro dnešní den. Zavzlykala jsem a schoulila jsem se ještě více. Bolelo to, hodně to bolelo a já jsem s tím nebyla schopná vůbec nic udělat. Všechny ty chvíle, které jsem strávila pláčem, by mi vystačily na celý život, ale ono ještě nebyl konec. Slzy se mi linuly z očí a já je už ani nestírala, nemělo to cenu. Jednu jsem setřela a nahradily jí hned další tři.
Smutek, deprese, bezmoc to byli mí společníci. Společníci, kteří mě objímali ve dne v noci a nechtěli odejít. Myslela jsem, že jsem schopná se s tím vyrovnat, aspoň na chvíli. Aspoň na chvíli být aspoň apatická, když ne veselá. Apatii bych brala stokrát radši než ten smutek.
„Smutek je jako opilý host, pořád se vrací, aby Vás na rozloučenou ještě jednou obejmul!“ Tato věta mi zněla v hlavě často a teď jsem v myšlenkách měla jenom jí. Objala jsem se doufajíc, že mě obejme někdo jiný než ten všudypřítomný smutek. Říká se, že nejhorší je rozhodnutí. Rozhodnutí o změně. A já jsem se rozhodla. Rozhodla jsem se, ale pořád to je těžké. Rozhodla jsem se, ale pořád necítím úlevu.
Odešel, ale já jsem tady zůstala. Zůstala jsem tady a už nikdy nebudu stejná. Nebudu stejná, i když láska k němu se nikdy nezmění. Vždycky ho budu milovat i přes to, že jeho vřelou náruč vystřídala chladná náruč smutku.
Autor Bol, 03.09.2012
Přečteno 1226x
Tipy 4
Poslední tipující: Liena, Adelheidis
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bohužel to znám, asi to prožije každý. Napsáno tak, že se v tom člověk opravdu "najde". Skvělý. : )

26.03.2013 19:26:36 | MarťaB

Díky.. Ale lepší by bylo, kdy se v tom člověk nikdy nenašel :-)

26.03.2013 23:22:43 | Bol

Bohužel to znám, asi to prožije každý. Napsáno tak, že se v tom člověk opravdu "najde". Skvělý. : )

26.03.2013 19:26:36 | MarťaB

Každý to má někdy tak těžké že se s tím nedá vyrovnat. Rána se zacelí, ale navždy zůstane ta jizva...

15.09.2012 13:01:01 | Adelheidis

Jop, znám ten výrok, nebo co to je, ještě trochu delší.
"Rána se zacelí, zbyde jen jizva a tupá bolest v ní"

15.09.2012 20:38:03 | Bol

Ale pořád je neméně pravdivý

16.09.2012 18:32:24 | Adelheidis

To ano :-)

16.09.2012 19:40:33 | Bol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí