Konec Světa?, a nebo taky ne

Konec Světa?, a nebo taky ne

Anotace: Agresivní lidé, vyvolávají další agresi, a že oni agresivní jsou, na to vemte jed.

Když někdo narušuje řád v cizích zemích, může to dopadnou asi takhle.
Z řádu se stává chaos, násilí začíná bujet, začíná se rozlézat jako bujná rakovina po celé zemi, světadílech, a pak je z toho další, a to již třetí Světová Válka, velmi reálná s nejmodernějšíma zbraněma.Nakonec, víme moc dobře, co lidi dovedou, že:-(

A teď taková menší matematická úvaha, a podle mého, taky velmi reálná. Jak říkám, je to už jen otázka zřejmě ještě kratšího času, než jsem si myslel:-(

Když jsem chodil na ZDŠ, tak jsme se učili, že na Světě žije cirka tři a půl miliard lidí.Dnes jich je o sto procent více, tedy cirka sedm miliard, a to je nárust za pouhých čtyřicet let.
Někdo by řek, začíná nás být nějak moc, a další by mohl dodat, že si s tím příroda jistě poradí, no, a jiný si zase myslí, že začne jaderná válka, a nemusí to znamenat ani konec světa, jak mnozí pesimisté tvrdí.
Příroda je velmi silná, a i po jaderné katastrofě by se jistě rychle zregenerovala.
Tahle válka by jistě bylo Peklo na Zemi, tak jako koncentrační tábory, zakopávání živých lidí, svázaných do kozelce, jen proto, aby "vojáci" vrazi ušetřili své drahocenné náboje .... .

Tak tedy zpět k těm výpočtům.
Kdyby lidé, no, spíše šílenci, vyplenili celou Evropu, co já vím, i třeba celou Indii, a na další následky z ozáření by zemřela další miliarda lidí, tak nás po skončené válce(a já doufám, že by snad, zavčas skončila), ještě na Světě zůstane, něco kolem cirka čtyř miliard lidí, a to je stále o miliardu více nežli nás bylo v roce 1970.

No, a co myslíte, že by se asi stalo dál?, no, jako vždy by lidé začali opět stavět, rodit se, prostě žít.
Jak říkám, je to pořád dokola, akorát o jiných lidských číselných stavech.
Na závěr trošku optimismu.Podle mého se tedy konec života na naší krásné planetě, konat jen tak nebude.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 08.11.2015
Přečteno 485x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

připusťme, že by mohla nastat třetí světová jaderná válka.

1) Myslíš si, že lidi- obyvatelstvo nemá šanci jí zabránit?
2) myslíš si, že by jí zabránit nechtělo?

08.11.2015 16:25:12 | ewon

Čekal jsem až se ozveš, a je to tady.
Já měl z matiky vždy za čtyři, a dokonce jsem z ní propadl.V životě mi ale vždy stačily jen kupecké počty, a zdraví selský rozum.

Tak tedy za prvé.
Nejsem zas až takový pesimista, jsem realista, a vycházím jak z lidských dějin, tak z toho, že na této planetce nikdy ráj nebude.Na to si musíme ještě počkat:-)

Tak tedy, jsou lidé, kteří válku nechtějí, ale jsou a vždy budou i lidé, kteří chtějí demokracii, svobodu.Zde se to vždy tlouklo, a bude se to tlouci dál a dál a to po další staletí.Jak říkám, ti co válku nechtějí, a to i za cenu, že budou muset přijmout časem, a to i třeba násilím jinou filozofii myšlení, kulturu a co já vím ještě, ti se de fakto podrobí.Ti druzí ne, a je válka natotata.
Příklad.Egypťané již dávno Neexistují, byli časem zdecimováni, a tam, kde postavili svojí říši, tak tam dnes žijí Arabové.
Jednoduše řečeno, ať se nám to líbí nebo ne(a mě se to tedy fakt nelíbí), války byli, jsou a vždy budou:-(

Za druhé.
Samozřejmě a to alespoň doufám, že Většina lidí válku Nechce.Problém je, ale právě v tom, že jsou tady i ti lidé, kteří milují svobodu a demokracii, a nechtějí si vnutit ve vlastní zemi cizí kultury, a tak války budou pořád a pořád:-(
Je to, a bude to prostě stále dokola:-(

08.11.2015 17:18:20 | Jeněcovevzduchukrásného

takže lid si nepřeje válku, přesto k ní dojde, protože menšina si jí přeje
(aby ochránila demokracii před jinou kulturou)
co k tomu dodat? :)

asi to nechám bejt.

08.11.2015 21:09:07 | ewon

Nacistů zprvu bylo taky málo, Hitler než se dostal k moci, tak ho opozice i zašila do krimu, no a jak to dopadlo.Nakonen hajlovala drtivá většina lidí, a válka pak začala i v CELÉM SVĚTĚ, tedy i tam, kde před tím jistě i ta většina lidí válku nechtěla.Lidé často mění svá stanoviska.Někdy hůře, někdy lépe.Pa, pa:-)

09.11.2015 15:25:18 | Jeněcovevzduchukrásného

třetí světová jaderná nebude vůbec podobná Hitlerovi.
Tady jde o to, že někdo (generál?) zmáčkne červené tlačítko a zmizí půlka světa, druhá půlka světa udělá totéž. Takže zmizí vše. (čímž si lze představit např. jen velká města nad milion obyvatel)
(přijde, že zatím stále je situace mezi USA a Ruskem)

A otázka je, jestli to tak lidi chtějí. Pokud ji nechtějí... jak je možné, aby začala. Je to tím, že lidé vlastně nemají moc?

Pokud ji chtějí... tak těžko něco dodat.

Ale chápu zhruba, o co jde. Kdyby šlo o konvenční válku, mohlo by to fungovat podobně jako za Hitlera- tedy pomaleji.

09.11.2015 17:02:38 | ewon

No, víme všichni prd, jak to do budoucna bude. Každý z nás si o tom může udělat svůj vlastní obrázek, názor, a pak tomu i třeba věřit.Já myslím, že válka a to jaderná asi nastane a, že jí možná jedna miliarda, možná půl miliardy lidí přežije, a život půjde dál.A možná, že se hrozně pletu, a politici co o tom většinou rozhodují, nezešílí, a bude akorát zase jen studená válka, a to by bylo jistě nejmenší zlo.

09.11.2015 17:45:19 | Jeněcovevzduchukrásného

ju, nějak o dopadne.

10.11.2015 09:59:05 | ewon

Jo,jo, doufejme, že dobře, ale pro mě je tato věc, jako i jiné, věcí osudovou.Co má se stát, tak se i stane.

10.11.2015 11:41:23 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí