Když se vám během jednoho dne zbortí celý svět.

Když se vám během jednoho dne zbortí celý svět.

Anotace: Toto je napsáno přesně jak jsem to cítíl a cítím, víceméně je to poděkování mé Helence.

21.3.2007 jsem se dozvěděl smutnou zprávu,zemřela mi má milovaná družka.Každý kdo si toto prožil jistě ví jak v tu ránu vše padá.Je mi 44 let žili jsme spolu 23 roků není to moc a ani málo.Řekl jsem si a co teď zustal jsi sám.Máme 4 děti ale ty mají své rodiny a na starého tatu nemají čas.Však to znáte.První myšlenka byla zabýt se,ale to jsem časem zavrhl díky že existují lidi kteří mají zájem o to aby ste existovali.Dnes už vím co znamená deprese,dříve jsem se tomu smál ale dnes vím že je to nemoc jako každá jiná.Denně mám každý večer takovou depku že to není jak popsat.Myšlenky pořád proč,jak,kdyby atd.Musel jsem se vypovýdat ale komu přátelům jsem se styděl,děcka nemají zájem tak komu?Ňekdo mi poradil napiš na blog a tak jsem to skusil nebylo ani pár dní a dostal jsem vzkaz.Jedna paní dnes můžu napsat její jméno Zdenička mi napsala že semnou cítí a že bude škoda když něco udělám špatného.Začaly jsme si psát a časem navštěvovat.Vypadá to že jsem našel další ženu pro můj zbytek života.Je to pěkné ale denně mám splýn pořád myslím na Helenku a její smrt.Toho se už asi nezbavím.Smutek nastupuje každou noc,a můžu říci že ráno jsem jak po opici.Co dělat?Poradí někdo,jak se zachovat?Četl jsem někde že zapomenout na velkou lásku nestačí ani celý život a něco na tom bude.Nechci zapomenout ani to nejde ale zároveň nechci stratit novou lásku!S Helenkou mě bylo moc dobře byla výborná kuchařka,obětavá ve všech směrech,prostě mama Kami.Rmoutí mě jedna věc a to že jsem jí nedal vše co jsme si kdy přály.Výčitky svědomí mě honí každou noc a asi do konce života budou.Ťem co chtějí skoncovat se životem ať už skrz zlomené srdce,nebo odchod někoho blízkého přeji brzké uzdravení,sýlu a chuť do života beztak je někdy tak krátký že to ani nepostřehnem,a věřte že bude zase dobře a líp.Uchovejte si v srdcích ty jež jste milovaly,a milujte dál život tímto nekončí je to jen přestoupení do jiného vlaku.Tobě Helenko přeji klidný spánek,a neboj brzy se setkáme ale dnes to ještě nebude.Dnes ještě né.ťěm kdo mají smutek v srdci posílám svou účast a sílu k dalšímu překonání jedné epizody jejich života.
Autor Medvídek@.., 06.06.2007
Přečteno 546x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Znám deprese z dřívějška velice dobře-Deprese vzniká,když nechceme aby bylo to co je a chceme aby bylo to co není...tento rozpor,toto tření v nitru způsobuje víceméně ty stašné stavy,přijmutím toho co je-at´je tocokoliv,deprese zmizí..i přijmutím nepřijatelného..to ale neznamená že by měl člověk rezignovat na všechno,jen žít-vnitřně- v přítomnosti..ale to není můj návod, jen poznatek že to funguje,i když je to těžké..Každý je svobodný a záleží na něm co si udělá s životem..

16.11.2007 09:49:00 | Weylin

v žáným případě si nic nevyčítej, myslíš si snad že by to tak chtěla? Ani náhodou!
vše bude ok
v to věřím a to ti přeji!

19.09.2007 02:27:00 | blue

Bojuj... tu sílu určitě máš... a pokud ne tak ti kousek posílám... držím palce:-)

29.08.2007 09:33:00 | TerA

A já ti taky přeju sílu ať už jí potřebuješ na cokoliv.

Ty tvoje noční výčitky si dovedu alespoň vzdáleně představit a i to bolí dost...

06.06.2007 00:25:00 | IX325

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí