Myšlenky mladých

Myšlenky mladých

Anotace: mé úvahy k 1984

Nejlepší je vidět vše z více stránek. Ovšem, která
je správná , co je to správné a co je správné?!?!?!! Svět je šedivá koule
a všechno na ni taky, občas si připadám barvoslepej. Kdo pravdivě
může říci, že má nezvratitelnou pravdu.Odpověď: NIKDO. Co je to chytrost , co je to moudrost. Odpovědˇ: Jen naučené věci. Co je to
člověk? Jen ikonka, co si sami lidé nalepili,poněvadž jednou jeden
řekl tak to bude,tak je to dobře a lidé se podle toho začali řídit, protože
měli buď toho člověka v oblibě nebo byl silnější než oni sami.
Přestože se lidé rozdělují na ,,lepší“ a ,,horší“, myšlenky jsou stejné.
Právě proto se o toto otírám, lidé ostatní lidi posuzují podle činů a slov.
Tudíž slova jsou jen iluze. Často nám svět připadá složený z iluzí, ale
iluzemi jsou pouze slova, která o světě hovoří. Lidé jsou často lháři a to
proto, že jeden říká ,že druhý lže a ten druhý zase říká ,že říká pravdu.
Poté zase ten první říká ,že druhý lže o tom , že nelže.No a tak je to s lidmi pořád. Ale to jsme trochu odbočili od tématu. Tudíž lidské ,,dobro“ je založeno pouze na tom ,co nám řeknou ostatní.Na libosti a nelibosti lidí samotných V knížce byly hesla, která měla Strana v této knížce VÁLKA JE MÍR, SVOBODA JE OTROCTVÍ,NEVĚDOMOST JE SÍlA. Já myslím, že to platí spíš takto: SÍlA JE PRÁVO, ZDRAVÍ JE MOC, LÁSKA JE NEDOSAŽITELNÉ NEKOČNO,NEMYŠLENÍ JE AMBRÓZIE. Spousta lidí se bojí společnosti, přitom společnost je stvořená z miliónů malých lidiček, čím silnější je každý člověk samotný, tím jev ,,společnost“ silnější. Pokud tento člověk pracuje pro ,,společnost“ ,ta je poté silnější. Pokud nepracuje pro ,,společnost“, ,,společnost“ je slabší. Tudíž si můžeme dělat, co chceme, když chceme. Když se naše tělo stane silným, staneme se silnými a mocnými i ve ,,společnosti“. Můžeme říct ostatním,co chceme ale nemusíme říkat zrovna to,co si myslíme. Proto si myslím, že je zbytečné psát tyto čd poněvadž, my víme, co chcete od nás číst,vy víte ,co chcete od nás číst, tak vám to naservírujeme pod nos. Vy to přečtete, zkontrolujete jestli, je to co chcete.
No, a pak to oznámkujete. Proto nemyslím,že by to dál mělo smysl psát čd.
Smrt je často nevídaná a nevítaná. Někdo řekne já se smířil se Smrtí. To je tvrzení jenž nemůže být emociálně pravdivé. Každý se bojí smrti, všichni se
bojí a nejen smrti. Rozdělujeme se na bojácné a nebojácné, ale bojácní jsme všichni, at´ už každý z něčeho jiného. Smrt můžeme očekávat, ale ne se s ní smířit. Člověk se liší od zvířat jen tím,že chce být člověkem ( ideou,kterou
si namaloval ). Toto je vlastně něco , co v minulosti už řečeno bylo i když si nikdo nepamatuje kdo to vlastně vyřkl,ale já to shrnul v jeden text. Minulost jsou jen vzpomínky, zítřek neexistuje. Je jen jeden časový údaj ted´. Věci by se neměli dít podle času lidí ( hodin), ale podle času přírody ( Když se má něco stát, tak se to stane nebudeme se do ničeho nutit). Dej Bůh štěstí, aby každý z nás byl sám se sebou spokojený. Necht´ vám mozky nemyslí. Štěstí je bláznů.
Autor Dominik Plesr, 27.06.2007
Přečteno 629x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí