Smlouva na záchranu

Smlouva na záchranu

Anotace: ..

Možná,že by každý člověk před vstupem do tohodle světa měl podepsat neobyčejnou smlouvu. Možná, že by to tu bylo lepší. Možná,že by všechno bylo hezčí.
Každý by měl vědět, že vstoupí na tvrdou zem. Bude sám, bude nový, ale všechno beze změn.
Měl by podepsat, že ví, co dělá, že by jeho slova měla být čistá. Občas by měl i snít, že ví, že musí žít. Málo lidí žije, většina jenom přežívá, proto tenhle život odbývá.
Už ve školce člověka učí, že by měl být milý a slušný. Přitom tenhle človíček vychovaný vám rychle vybočí z řady. Pak tohle dítě vřelé vás bez okolků pošle do pr..... Pak už to jde rychle! První pětka, rozbité okno, cigareta na ochutnávku. Začne se nudit, prožívá chvíle smutku. Pláče, koupíte mu psa.
Ten mu nestačí, koupí si marijánku, už mu není platná žádná rada. A pak se toho děsí. Za pár let to bude běžný.
Jak zabránit tomuto osudu? Před životem podepsat smlouvu.
Autor Aluna, 16.07.2007
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

U nás se nemusíte upisovat na roky ... :)

Taky bych takovou smlouvu chtěla podepsat, ale nevím co chci, a při podepisování bych to určitě taky netušila:)
Ale fakt dobrý nápad, až umřu, tak to zkusím na onom světě navrhnout tvým jménem;)

24.03.2008 17:23:00 | Grafomanická MIA

Měla jsem mít možnost takovou smlouvu podepsat...:)

17.07.2007 09:34:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí