Čas přináší změny ve tvém myšlení......

Čas přináší změny ve tvém myšlení......

Anotace: -- -- --

Každý člověk průběhu dospívání se mění v jedinečnou osobnost, která vyniká svým charakterem.
Až v průběhu let, jak dospíváme uvědomujeme si jací vlastně jsme a uvědomujeme si, že aniž bysme se k tomu rozhodli, tak nás někdo vypravil na dlouhou cestu a to na cestu sebepoznávání.

Musíme překonat dlouhou pouť a nikdo z nás neví, jak dlouhá ta pouť vlastně bude a nikdo nám ani není schopný říci, co nás na konci této dlouhé cesty vlastně čeká a možná proto se nám po ní častokrát jde tak špatně.
Úplně nejhorší ze všeho je ovšem fakt, že svůj úděl musíme nést docela sami. A to z toho důvodu, že každý byl vyslán na svou vlastní cestu.
Když se ovšem stane, že potkáme někoho kdo se napojí na naší cestu a chvíli jde po stejné stezce jako mi nazvememe jej přítelem.
Takový přítel může jít vedle vás tak dlouho jak jen bude jeho společnost žádaná a může také posloužit jako berle a to zejména v těch případech když je cesta nerovná.
Ovšem k onomu vysněnému cíli nás jen těžko může dovést, nebojď ten si mi určujeme sami. A jak si tak dospíváme a přestáváme myslet na cíl našeho poznání. Tak najednou zjístíme, že se naše cesta řítí úplně jiným směrem, než jsme se ubýrali kdysi .....
Čas nás mění (myšlenkově i fyzicky), čas nás ovlivňuje, čas nás děsí čas nás fascinuje a čas nás vede.
Kde se dozvíme odpověd na otázku proč chtějí být děti dospělí a dospělí naopak .....

Dětem to přání čas splnil.... a dospělím ho taky splní..., jednou..., možná... někde tam nakonci...
Autor anti-HERO, 29.07.2007
Přečteno 458x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ale jak se dá říct: někdy když něco ztratíme, najdeme něco nového. nebo to staré ztrácíme pro to nové?

30.08.2007 10:28:00 | Já Esther Ruth

Moc pěkné, taky nad tím přemýšlím, i když sepsat se mi to zatím nepodařilo. Je to zvláštní. Jsem relativně mladá, ale už je mi líto, že si nikdy neužiju to, co dřív. někdy ani nechci býtn dospělá, to v okamžicích, kdy pocítím velkou dávku samostatnosti, odpovědnosti a nejistoty. Možná trochu brzo, možná pozdě...to nikdo neví.

15.08.2007 23:46:00 | Trouble

je to mile napsany..dodam snad jeden citat, co jsem si nedavno precetla: //Člověk se nemění. Jenom se víc stává sám sebou.// a s tim uplne souhlasim:)

05.08.2007 22:54:00 | Adrianne Nesser

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí