Samota NEEXISTUJE... asi

Samota NEEXISTUJE... asi

Anotace: můj názor na samotu je jasný... neexistuje... a nebo ano?!

Samota...
Co to je? Je to cit, který jde popsat? Je to obláček na obloze, který bloudí mezi ostatními? Nebo je to snad letní vánek, který obohatí den a my si to ani neuvědomujeme??? NE! Je to pocit. Ale tento pocit je podle mého názoru nepodložený. Můžeme si nalhávat, že jsme sami, že nám nikdo nepomáhá, že jsme opuštěni, ale...
...ale tenhle "fakt" nemůžeme dokázat! Nikdy není člověk opuštěný. Nikdy netrpí samotou. Teda ano, ale jenom tou, kterou on chce!!!
Někteří lidé vyhledávají samotu, ten pocit, kdy se nachvilku "uklidí" z dohledu, ale to oni chtějí! Jenže lidé nemůžou být sami pořád. Možná hodinu, dvě, ale ne týden nebo dokonce měsíc. Vždycky má člověk někoho, kdo ho podrží, kdo mu pomůže nebo alespoň někoho, kdo ho vyslechne... Vždycky má okolo sebe lidi, kteří ho mají rádi... někdo nemá přátele, někdo rodinu, někdo lásku milované osoby, ale všichni mají někoho, kdo jim může podat pomocnou packu!!! Možná vám teď příjde, že jste sami, ale to je jen pocit. Ono někdy stačí otevřít oči a hned je svět o něco lepší, hezčí, míň opuštěný...
Autor panenma, 01.08.2007
Přečteno 348x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo měla.. a dokonce jsem se cejtila sama, ale tohle je můj názor... názor, kterej nejde ničim podložit.. je to prostě pocit v určitý náladě, v určitym citovim rozpoložení.. nic víc, nic míň! A jednou mi šlo dokonce o krk a moje údajně nej kámoška mi vynadala....takže asi vim co to je samota.... jenom sem zrovna měla goood náladu...

16.08.2007 22:19:00 | panenma

Měla jsi někdy hoodně blbou náladu?To se ti totiž potom nezdá,že je někdo,koho zajímáš!Navíc to ani není poznat,kdy si tě někdo všímá a kdy ne!Chovají se pořád stejně!Lidi okolo maj svoje věci!nejsi pro ně nic zajímavýho,dokud ti nejde o krk!

07.08.2007 15:41:00 | L.L.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí