Co říct v posledních minutách

Co říct v posledních minutách

Anotace: nevim kam to zařadit...nevim ani co to je...prostě jsem to napsala...potřebovala jsem si vyčistit hlavu...omlouvám se za chyby

Už jste někdy přemýšleli o tom,co by jste řekli svému umírajícímu příteli?Nebo svojí největší lásce v posledních minutách vašeho života?Když potkáte svého přítele na ulici řeknete si jenom ahoj a jak se máš a to je celý tak přijdete domů a jediné,co vám zůstane v hlavě je:“Tak,že potkám zrovna jeho/jí jsem netušil/a“ Jenže za pár dní se dozvíte,že váš přítel už tady není.Už ho nepotkáte na ulici.Už se ho nezeptáte na to jak se má?Co bude dělat zítra?apod.Už nikdy mu neřeknete ani slovo.Jenom v modlitbách jestli vás uslyší.
Poslední slova?Co se asi tak dá říct?Nevím poslední slova jsou asi u každého jiné.Ale věřím tomu,že každý z vás by řekl:“Mám tě rád/a a budeš mi chybět“ potom nevěřím těm slovům,že láska na světě neexistuje.Není asi láska,kterou si každý představí ale je to láska dvou přátel prostě láska k člověku,která někdy i bolí.Jenže ztráta někoho koho máte rádi nebo milujete bolí o hodně víc.I když se říká,že když člověka opustí láska tak to taky není žádná slast.Žádná ztráta není bez bolesti.Ptáte se jaká jsou moje poslední slova?Zrovna teď,že už nemám co napsat.
Autor meggie.004, 10.08.2007
Přečteno 628x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to mi je líto....já vim o čem mluvíš...když ztratíš člověka,který je ti tak blízký....proto říkám pořád těm které mm ráda,že je mám ráda a co pro mě znemanají ptz přesně jak píšeš nikdy nevim když je uvidim naposled

12.08.2007 10:50:00 | meggie.004

...stratila som najblizsieho cloveka zo vsetkych-moju najlepsiu kamaratku,v tom case som mala 17,ona tiez a nahradzala mi rodinu,sestru aj priatela,bola mi jednoducho vsetkym..a viem,ze keby sa cas da vratit spat,urcite by som jej povedala ako velmi mi na nej zalezi,ako velmi ju lubim,a ze mi je vsetkym,teraz to vravim uz len hviezdam..preslo 7 rokov a stale je to tazke a neda sa na nu zabudnut..iba mozno tak zmierit sa s tym,ze tu uz nieje a ze si ju Pan Boh vzal..nikdy neodkladajte slova,ktore by ste chceli povedat svojim najblizsim,pretoze nikdy neviete,kedy ste s nimi naposledy a neskor vas to bude mrziet,verte mi,ze ste to nepovedali..

11.08.2007 20:45:00 | kacicka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí