Dobrodružství v knihovně

Dobrodružství v knihovně

Anotace: ...mezi tichem...

Zastavit se. Stát. Umlčet vše kolem. Nevnímat rušno na ulici, křičící motory aut, zvonící mobil, vysmáté přátele, mňoukající kočku, ani štěkajícího sousedova psa.
Ignorovat poslední výzvy k odletu, když už stejně žádný odjezd nestihneš.... Na chvíli zpomalit a zapomenout na všechny chyby a komlexy - vaše i těch ostatních, bolavou nohu, špatné známky, zmařené přátelství, sprosté narážky a pár kil navíc.
Zavřít se před vnějšími vlivy a stanout na tichém prahu králoství knih... Stříbrné světlo dopadá přes okenní tabuli na zašlé vazby knih vyrovnaných do řad podle velikosti. Zabloudit do oddělení pro osamělé čtenáře a slyšet, jak si v mírném vánku z pootevřeného okna knihy skrývající plno příběhů potichu vyprávějí svá dobrodružství.
Projít kolem velkých stojanů a přejet dlaní široké hřbety starých románů, ponořit se do tajů starých dějin Aloise Jiráska, prožít první lásku v Rudolfovo románech...
Prostě na chvíli zapomenout na svět okolo. Knihy vždy vyslechnou vaše myšlenky.
Jsou tu jenom pro toho, kdo chce zažít dobrodružství v knihovně...
Autor Úsměv sedmnáctky, 05.09.2007
Přečteno 293x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tímhle jsi mi sympatická :D

24.02.2008 11:57:00 | Franceska.Darness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí