Má další filozofická uvaha..:-))

Má další filozofická uvaha..:-))

Anotace: ...aneb přemýšlíme o životě ..:-))))

Znáš ten pocit, kdy nevíš co dělat, ale máš takových povinností... já ho mám tedy často. Ležím si klidně na posteli a přemýšlím o životě, teda... když se o tom někde zmíním, tváří se jako - ty a přemýšlet o životě?? Vůbec :-D ... no, jenže já vážně o tomhle přemýšlím, prostě - co bude, až bude tohle a co budu dělat; většinou tedy na nic nepřijdu, ale snaha by byla.
Nedávno jsem si řekla, že jít na Fil. fakultu by nemuselo být špatný. Třeba na to i mám...(??) prostě jen tak objevovat smysl života a celý den plout na oblacích vznešených myšlenek, to může být fajn... vskutku nenávidím takové ty všetečné otázky typu: „už víš, co budeš dělat, až budeš dospělá??“ (vrrr!!!) většinou je má babička, jenže ta by mě nejraději viděla na medicíně a to já vááážně nechci... aaa, kéž by mohl někdo za mě rozhodnout, kam se budou ubírat mé další životní cesty... a pokud možno rozhodnout tak, aby nebyly plné strasti a bolesti (no, ty vo*e... no, to je věta, já na tu filozofii snad fakticky půjdu :-D ).
Autor Laivindil, 16.09.2007
Přečteno 591x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

som si isty, ze tych co by za teba rozhodli by sa naslo kopu. otazkou je ci by si bol ochotny zit podla ich rozhodnuti

13.10.2007 18:45:00 | Marekus

Ahoj moc hezký povedený

21.09.2007 19:43:00 | Aluna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí