Na rychlo...

Na rychlo...

Jde přímo proti tobě. Jako ostrý severský vítr zasahuje tvou mysl a fouká skrz tvé myšlenky...Nejsi sám, myslíš si...Ale ty jsi! Ve své kulaté bublině, jež svou průhledností předčí veškeré postranní úmysly pedofilně zaměřeného kněze, žiješ už dlouhá léta. Čekáš na něco, co nikdy nepřijde a ve své hluboké naivitě topíš vše, co příště budeš postrádat...čteš ve svých dlaních budoucnost svých vnuků a přitom víš, že vlastního syna nezplodíš. Nechodíš spát, nemá to smysl...jako vše, co je kolem, co je realné a znehodnocené slovy peněz a moci.
Jednoho dne snad najdeš cestu z té své bubliny a pak ti dojde, že jsi jako sta tisíce ostatních jen loutka, přestože´s jí nechtěl nikdy být...
Autor Jahodový džus, 28.09.2007
Přečteno 317x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc se mi líbí ta věta s budoucností vnuků a nezplozeným synem... Ale i celkově - je to přesně ten typ textů, které ukazují, že někdy méně zanmená více. Není nutné popsat stohy papírů, aby člověk něco řekl. Jedinou větu, jediné slovo... si zapamatuje snáz než dlouhosáhlé pojednání okrášlené vzletnými frázemi.
Zkoumáš zkraty lidského mozku? Myslim, že ti to jde docela dobře:o).

28.10.2007 14:19:00 | Gina Rocca

No a myslim že ti to jde dobře zkoumat, napiš zas něco takovýho, dobře se mi to čte=)

29.09.2007 14:34:00 | Já Esther Ruth

Ou červenám se až na zadku xD pravda je, že mě celkem dost zajímají takový ty psycho témata...cesta do lidskýho mozku...zkraty a spoje v něm a tak...=)

29.09.2007 13:43:00 | Jahodový džus

ehm-opravdu, ne tak jak jsem napsala... tohle je tvá parketa, že? Když jsem viděla tvůj nick, myslela jsem že je tam Cenzurováno pro nadměrnou genialitu=)

29.09.2007 13:25:00 | Já Esther Ruth

Smekám, to je opracdu dobře napsaný.

29.09.2007 13:14:00 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí