Já a hudba

Já a hudba

Anotace: Jednou jsem se zapřemýšlel, co já a hudba?

,,Kdo chce pochopit hudbu, nepotřebuje ani tak uši, jako spíše srdce!“ Co pro mne vůbec znamená hudba, mám srdce, abych chápal vrcholné umění lidské duše? Hudba jako zápis hromady not, který v nás nakonec probouzí nejhlouběji uložené emoce? Pro mne je hudba jako příroda, která mi vdechla život, a proto také nenechávám žádnou volnou chvíli býti tichou! Často zasněně sedím za melodie svých oblíbených interpretů a brouzdám se ve své fantazii, vypínám se od reality. Znám hudbu pouze jako shluk tónů, konečný výsledek, který již jen prochází ušima. Nejednou jsem litoval i lituji stále, že nedokáži pootevřít bránu do světa tisíců not a dát jim život v některém hudebním nástroji. Když jsem byl malý, odmítavě jsem se stavěl k názoru, že hrát na nějaký hudební nástroj je potřebné. Nyní smutně posedávám nad hudebními hieroglyfy a smířeně si říkám, že už je pozdě. Jen tiše závidím těm, kteří vdechnou hudbě život a doufám, že v příštím životě se hudebně rozvinu více!
Autor Kateway, 29.09.2007
Přečteno 632x
Tipy 2
Poslední tipující: malá čarodejnice wiggová netopýrková
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já si myslim, že nikdy neni pozde s necim zacit...přenést noty z notové osnovy k našim uším je krasna vec ...

17.01.2008 11:10:00 | kukaska

vrrrr, zase úvaha na téma, které je prostě o mě, nejsi ty náhodou moje schizofrenní polovička???

25.10.2007 13:22:00 | malá čarodejnice wiggová netopýrková

Moc pěkně zpracováná úvaha, jen tak dál.

29.09.2007 13:26:00 | Blekouš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí