Existuje "Krajina za zrcadlem" ?

Existuje "Krajina za zrcadlem" ?

Anotace: Titulek mluví za vše ...

Občas mi tak jako přeskočí v bedně a výsledný dojem je takový, že všechny mé jakž takž pracně srovnané myšlenky se rozvíří, jakoby se mi hlavou přehnala vichřice. Když je po všem, myšlenky se samy nedokáží srovnat do původního pořádku a z toho pak vznikají úvahy postavené na hlavu - a tahle je zářným příkladem. Fakticky.
Normálně se zrcadlu vyhýbám jak čert kříží, abych si zbytečně nekomplikovala den a netrápila se tím, co mi to zas vykvetlo na držce a že moje vlasy působí na lidi, jako by v nich hnízdil párek rozvášněných vrabců. Ale před chvílí se moje chorá mysl otřásla dalším náporem pomyslné vichřice, která mi nasadila brouka do hlavy a mě tak napadlo, jestli náhodou za zrcadlem neexistuje nějaká jiná dimenze...
Až teď, když to píšu, mi dochází, jak debilně to zní. Vždyť zrcadlo je jenom rovná plocha (teda většinou), která odráží vše, co je v zorném poli. Nic víc, nic míň, nic záhadného. Ale stejně. Co když Lewis Carol a Hans Christian Andersen neprodělali stejně nápory vichřic do kebulí, ale k napsání Alenky v říši divů a Ledové královny je vedlo něco, něco za zrcadlem?
Před očima se mi odvíjí obrazy nepochopitelného, bizarního světa, kam se lze určitě dostat pomocí tajného zaklínadla a zrcadla... zpět do reality. Obyčejná, rovná plocha, odrážející vše v zorném poli... ale představovat si nepředstavitelné je stejně někdy zajímavé:-)
Autor Grafomanická MIA, 26.10.2007
Přečteno 582x
Tipy 3
Poslední tipující: Duše zmítaná bouří reality, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to krutýý xD máš pěkný úvahy, originální a přitom tak nějak. hezký. píšeš skvěle xD

23.10.2008 17:20:00 | Karička

Draculka: Vlastne Goth jsem četla ale ty básně ne-e

27.10.2007 19:56:00 | Grafomanická MIA

Draculka: Hej přísahám, že nečetla!:-D Fakt ne!:-D prostě mi nějak jeblo a musela jsem to napsat ... :-D nekecám ... :-)

27.10.2007 12:32:00 | Grafomanická MIA

Že Ty jsi četla mé básně "Za zrcadlem", apod.?:-D A taky to známé "GOTH"...jo, tos četla! I já se nechala inspirovat zrcadly a ještě to nekončí...GOTH a dcera smrti Lucianna bude mít v daleké budoucnosti pokračování!:-)

27.10.2007 11:20:00 | Isabella Monvoisin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí