Život po smrti?

Život po smrti?

Anotace: Věříte v něj?

Často si říkám, co je vlastně potom, když náš plamen života zhasne. Jdeme tunelem, ve kterém je na konci světlo? Nebo snad je prostě konec?
Otázka „je něco po smrti?“ mě velmi zajímá, protože každým dnem je tolik smrti na světě, že to nutí k zamyšlení. Kam jdou lidé? A co zvířata? Existuje pověstné nebe, ráj či peklo?
Pro mě je těžké představit si prostě nebýt. Z ničeho nic. Nevidět, necítit, nevnímat. Jaký smysl by to mělo, kdyby byl prostě konec? Ano, některá náboženství věří v reinkarnaci. Nemám nic proti. Nikdo neví, jak to funguje. Mnozí se pokoušeli zjistit, co je mezi životem a smrtí a někteří na to doplatili. Nic takového nejde zjistit pokusy ani bádáním. Dokud nejsme mrtví, nemůžeme vědět nic o tom, co bude.
Myslím si, že se lidstvo nikdy nedozví, co ho čeká po smrti a navždy se bude smrti bát. Však se nemusí nikdo obávat – na každého dojde řada.
Já osobně věřím, že nenastane tma, nicota ani prázdno. Ani nevím, jak si to představuji, ale vím, že nemůže být konec. Je to asi, jak to kdo bere, chápe a čemu kdo chce věřit, nemyslíte?
Teď k závěru Vám dám otázku: Věříte, že existuje život po smrti? Doufám, že jsem vás přiměl trochu nad touto otázkou přemýšlet, protože mi to přijde jako důležitá věc k zamyšlení. Tím končím moji úvahu….
Autor Tomama, 29.10.2007
Přečteno 495x
Tipy 2
Poslední tipující: Janana
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nejde si představit "nebytí"protože když na nicotu myslíš,vlastně jí naplnuješ,dokud je tu "já"ego,které může na něco ukázat,nemůže tu být nic.Ale můžeš se "ničím" stát..ele to už nejsi ego ale..nepojmenovatelno.O tomto můžem mluvit do nekonečna,ale jestli tě to zajímá víc, než cokoliv jiného,můžeš na to naštěstí přijít sám-jak?Na to právě musíš přijít sám,vnitřní učitel tě povede,ale na to musí přijít čas..Je možno zažít smrt už za života,popřením času,ale to je dost těžké..

29.11.2007 10:24:00 | Weylin

Zjistit to jde a divil by ses, kolik lidí toho je schopno. K poznání, jak že to tam vlastně vypadá je nutné dosáhnout stavu, který nelze popsat slovy ani nelze pochopit myšlením, neboť je to stav za myšlením. V tom případě lze využít Vědomí a tím pádem informací, které nám nevědomím jsou dosud uzamčené.
Takže za smrtí je opět život, jde o inkarnaci a to se děje do té doby, dokud tvoříš energii. Jistě znáš zákon o zachování energie, kterou vědci vymysleli. Pokud jsi energií a energii tvoříš, energie nemůže zmizet, tou energií je tvá touha, touha po životě. Ta tě nutí přicházet znovu a znovu zpět. Vyvanutím touhy (její ztráty, tedy ega) , jak třeba říká Ježíš ("Kdo ztratí život, nalezne ho"), nebo Buddha mluví o odstranění ega lze dojít do stavu, kdy touha ustane, energie se netvoří a v tom případě ustává inkarnace ("osvobození" dle Buddhismu nebo tzv. "život věčný" jak mu říká Ježíš.
Tak snad je to trochu čitelné. :)

30.10.2007 13:53:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí