Maso je tu k jídlu

Maso je tu k jídlu

Hodně často se na blozích rozebírá problém ohledně utrpení zvířat pro nějaké pokusy aj. Ano, i já jsem proti pravým kožešinám a testování kosmetických výrobků na zvířatech, ale tu třetí věc, kterou je omezení konzumace masa, nemůžu propagovat. Lidé ho jedli už od pradávna a když nebylo, jedli bobule a ostatní podobné věci, ale zoufali si právě po mase. Dávalo sílu a naději přežít. Nebudu si na blog dávat články o tom, jak je lepší najíst se zeleniny a nechat maso masem, když se jdu za hodinu najíst a mám maso. Příjde mi to trochu divný. A vůbec, představte si, že najednou nikdo na světě nejí maso, je nedělní poledne a ani na jednom stole po celém světě nenajdete kousek masa. Tím pádem by musel zmizet i dobytek a ostatní ze všech dvorků a farem, protože na co jiného by byli než ke konzumaci? Chlívy by zůstaly prázdné a domácí zvířata by časem vyhynula, protože člověk by neměl důvod je chovat a ve volné přírodě by neuspěli. To je nereálná představa. Nikdy to tak nebylo a jsem si skoro jistá, že ani nebude.
Autor Peťka_bez_talentu, 19.01.2008
Přečteno 369x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezký alibismus :)

Dříve se maso jedlo jen v neděli, když byli lidé ještě chudí.
Maso ti dává energii? O energiích asi moc nevíš. Maso v tobě hnije několik hodin, pocit sytosti není měřítkem dostatku energie, ale toho, že nemůžeš strávit, co jsi snědla.
Podívej se na čísla rakovin střev, přečti si studii na www.veg.cz v sekci důvody a přečti si o anatomii lidského těla.
No a co, tak by nebyly chovy, to my jsme je uměle vypěstovali, ty zvířata se tam nedostali náhodou. Nedostali možnost volby, zkus se trošku vcítit, jak by se ti to líbilo?
Také si přečti něco o čakrách, je to důležité pro pochopení, jak také energeticky tělo může pracovat. Nejen stravou živ je člověk. ;)

28.01.2008 11:40:00 | Dao de

Nejsem vegetarián, ale maso z velkochovů nejím. Zajdi se tam někdy podívat.

19.01.2008 17:32:00 | Zerkalo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí