stužkovací řeč

stužkovací řeč

Anotace: uvodní řeč našeho ,,STUŽKOVÁKU" ( newím kam jsem to měla zařadit)

Vážený pane řediteli, paní profesorky, páni profesoři, trenéři, spolužáci..

Lidé pracují. Denně pečou čerstvé rohlíky, vydávájí noviny nebo hrají v divadle..
My studujeme!

Vybrali jsme si úkol popravdě nelehký. Již 6 rok zvyšujeme svoji kvalifikaci pro další mnohem náročnější povolání. Snad je ironii školství, že jsme se učili, aniž bychom ve většině případů věděli v jakém oboru naše vědomosti uplatníme.
Nejeden z nás si možná vzpomene na 1. září 2002, kdy si pomyslel, že se v budově našeho gymnázia nejmín ztratí. Nakonec jsme to všechno vládli.
Ale protože vše jednou končí a každý panující král musí jednoho dne odejít, předáme za čas i my žezlo našim mladším a stále svěžím spolužákům.
Teď jsme tady. V posledním a rozhodujícím ročníku. V květnu nás čeká maturita - zkouška, která znamená vstup do světa dospělých?! Vám všem bychom chťeli vyjádřit upřímný obdiv a uznání za to, že jste to s námi, ale i my s vámi, ve zdraví přežili. Víme, že často nedáváme studiu tolik, kolik si zaslouží, že naše docházka má stále ještě rezervy. Děkujeme vám, že svojí vytrvalostí a trpělivostí jste nám dokázali, že vzdělání má trpké kořeny, ale i sladké plody. Vydržte s námi až do konce. Věřte, že úspěšně složená maturitní zkouška bude naším největším díkem vám všem.

V tuto chvíli ale zkusme zapomenout na maturitní předměty a všechny další starosti. Dnes večer bychom vám chtěli ukázat tu druhou stranu školní docházky. Stranu nespoutanou řádem a honbou za dobrými známkami, stranu odvážnější a veselejší!
Přejeme pekný večer….
Autor Regi, 25.01.2008
Přečteno 446x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí