Pro bývalou nej kamarádku...

Pro bývalou nej kamarádku...

Anotace: kdybys četla...tak snad poznáš..

Co se to s námi stalo?
Ani jedné už nevadi,že netrávime každou volnou chvili spolu?
Stýská se mi...
...ale vim že jinak to už nejde..
Vzpomínaš?....(vím že ano)..
..na minulé prázdniny...byly krásné, kouzelné, jedinečné,a zanechaly tolik bolestných vzpomínek..v srdci..
Viš že jsem nikdy nedala najevo jak moc to bolelo?Ta zrada?nečekana...nikdy sem si nepřipustila že Ty bys mi to mohla udělat...protože prostě...asi sem byla naivní...milovala sem ho..tys to věděla....až moc dobřes to veděla....neplakala sem před tebou,ani nekřičela...nešlo to..jen sem nevěřicně koukala do minulosti...jak sem mohla byt tak slepa??!!
A ted po vic než roce..pokaždé když si představim že napsal mi jak se mu stýská a šel za tebou...lehnout si do trávy a libat tě a tys mu to dovolila...vlezou mi do oči slyzy a vztek...neviš jak mi to ubližilo...myslela sem si, že to překonáme...vždycky sme všechno překonaly - spolu...ale...ted už na to nemám...
Nedokážu přihlížet jak se s nim baviš scháziš nebo cokoliv jiného rve mi to srdce...klidně to sváděj na mě..že se nebavime...já..jen..tohle prostě i s odstupem času...a možná právě s odstupem času...Nezvládnu....promin...
Autor Ďáblí-andílekO:-), 04.02.2008
Přečteno 333x
Tipy 4
Poslední tipující: Jahodová kopretina, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hej nejsi sama komu se tohle děje. Přesně tohle mám ted já s nej kááámoškou, my se známe 14 let, takže skoro celej život bez tří roků a ted najednou někdo lusknul a konec.

15.02.2008 18:05:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí