Buzerace....tak jak ji znáte!

Buzerace....tak jak ji znáte!

Anotace: zná to kazdý,kdo zije s rodici.....

"Vem si sálu,venku fouká",tak tyhle starosti nasich staromodnich a zabednenych rodicu zná snad kazdý. V podstate nas spolu uz vubec nic nespojuje. Proste nas splodili,matka porodila a vychovali,ale mam jim snad za to padnout k noham? Libat jim ruce a dekovat za kazdý pohlavek? Ne,díky. Ziju realitou.

Az moc dobre vim,co jim na me vadi. A jestli si bláhove myslií,ze se to zmení,pak jsou na omylu. Nelezí mi ani v pate ze se jim nelíbí hudba kterou poslouchám,obleccení které si oblékám,nemluve o lícení,to bych musela chodit maximalne s rasenkou,jen aby byl papinek spokojenej. Ale po pravde mi muze vylizt na hrb! Me zase nevoni to,ze vysedává v hospode a fotrovati,jeho zastaralý názory jsou jen k smíchu. A maminka? To je opravdová zena v domácnosti. Nejspokojenejsi je s cigaretkou a s kecama buhvi jak nejsem neschopná,lýná a rozmazlená. Jednou jim to reknu do ocí,to co si o nich uz léta myslím a dusím to v sobe. Jednou ano,urcite.

Urcite i Vy máte sourozence,jenze za trest nebo za odmenu? Kdyz se tak dívám u sebe doma,nekdy je smrt vysvobozením,jindy jen prezitkem. Kazdopadne mám o své "rodine" velmi podivuhodné myslenky.

Já vím,ze jsem náladová,drzá a nekdy i zlá,ale kvuli tomu se Svet nezhroutí. Mám na to právo,stejne jako rict svuj naázor,a uz se na to moc tesim! Treste se ¨páni rodicove!
Autor Markéta007, 04.02.2008
Přečteno 398x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí