Přátelé!!! =)

Přátelé!!! =)

Anotace: Jsem šťastná, že přátelé existujou! =) Ale kdo to vlastně je?? ;)

"Přátelé jsou jako hvězdy... nevidíme je pořád, ale víme, že tu jsou!"

Přátelé jsou...

..lidé, kteří vás se vší láskou obejmou, aniž byste se museli namáhat cokoli říkat. Oni totiž poznají, jak vám je.
..lidé, kteří se na vás nevykašlou. Přítel se na vás totiž nikdy nevykašle.
..lidé, kteří si zaslouží vaši důvěru! Vložit do někoho veškerou svou důvěru, je velmi odvážný krok a ten kdo ho učiní..vám opravdu věří! Jsem ráda, že pro mě jeden takový člověk existuje a ještě mnohem radši jsem, že on vložil veškerou jeho důvěru do mě!
..lidé, kteří jen neslibují, avšak také činí! Naslibovat můžete mnoho věcí, ale učinit je tak.. už je těžší. Proto mám opravdové přátele ráda - slibují jen to, co mohou splnit!
..lidé, kteří jsou k vám za všech okolností upřímní! Takových lidí si já vážím! Jak je ten citát - můj stín je přesnější! Takže..jsem vděčná za takového přítele, který mi vždy řekne pravdu a který mi nebude "věšet buliky na nos". Upřímnosti si vážím strašně moc!
..lidé, kteří vás nepomlouvají! Pro přátele je pomlouvat vás jako, kdyby sami sebe bodali do zad.. ale ne.. bodali by vás! A to praví přátelé nikdy neudělají.. nebodnou vás!
..lidé, kteří vás obohacují svým nitrem! Myslím, že toto si každý z vás vyloží, jak chce.
..lidé, kteří vstoupí do vašeho života a už z něj neodejdou! =)
..lidé, kteří vám řeknou "mám Tě rád/a" a dívají se vám při tom do očí! Slova "mám Tě rád/a" každý slyší rád a.. když vám je někdo řekne do očí, tak vy určitě poznáte, jestli to myslí vážně!
..lidé, kteří .................

Mohla bych pokračovat donekonečna!
Přátelé jsou prostě lidé, kteří vás chytnou za srdce a už nikdy ho neopustí! Jsou to lidé, kteří se stanou druhou polovinou vašeho já! Jsou to lidé, bez kterých by život už nebyl životem!!

"Nekráčej předemnou, možná za tebou nepůjdu.. nekráčej za mnou, možná tě nebudu moci vést.. kráčej předemnou a buď mi přítelem..."

"Někteří lidé vstoupí do vašeho života a rychle ho zase opustí! Jen přátelé v něm zůstanou a zanechají stopy ve vašich srdcích a vy? Vy už pak nikdy nejste stejní."

Mám přátele a jsem za ně víc než vděčná! Bez nich bych v životě už nedala ani ránu! Bez nich by můj život už nebyl životem! Vložila jsem do nich moji veškerou důvěru a oni ji nezklamali! A doufám, že oni z mého života nikdy neodejdou!!

Mám Vás strašně moc ráda, PŘÁTELÉ moji!! :-* NIKDY NEZAPOMENU na to všechno, co jste pro mě udělali!!!
Miluju Vás!!!! =)
Autor Karlička, 05.02.2008
Přečteno 498x
Tipy 2
Poslední tipující: somewhere, SadLily
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nádherně vystiženo ;-)

12.04.2008 19:09:00 | somewhere

Víš, někteří přátelé v tvém životě nezůstanou navždy, protože to mnohdy nejsou praví přátelé, a zapomenou na to všechno, co mezi Váma bylo, přesnanou mít rádi! A dokáže pravý kamarád přestat mít rád? To přece nejde... Pěkná úvaha, je dobře, že víš, co znamená být přítelem a můžeš být šťastná, že takové lidi máš po svém boku

11.03.2008 13:07:00 | SadLily

Super. Skoda, ze takovych lidi neni zas tak moc.

10.02.2008 10:21:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí