Tak jsem si přečetl

Tak jsem si přečetl

Anotace: Nějaké naše staré rozhovory... confession

Ano byl jsem fakt idiot, bezpochyby....Někdy jsem se choval vážně nemožně, je mi to líto, ale s tím už nic nenadělám... Do hajzlu... Jenže ty ses tak několikrát chovala taky ..čtu to všechno.. někdy jsi mě uváděla do těch stavů ty... se svojí bolestí a jindy zase já s tou svojí.. Oba jsme si hodně ublížili, ale abych pravdu řekl.. Všechno, co nyní mám je jenom strach, bojím se o tebe, jak ti je beze mě, když si shrnu to, jak je mě... a já vím, že nejsi tak chladná, ani tak zlá, jakou se děláš, hodně to pro tebe znamenalo oba to víme, ubližoval jsem ti, nezapomenu na to...ale nechtěl jsem, nikdy jsem to tak nechtěl, vyznělo ti to všechno jinak, než mělo... Víš ty taky přikládáš důležitost tomu špatnému... Vytvořila sis o mě obrázek... obrázek tak černej... Jo přispěl jsem tomu, hodně jsem tomu zasraně přispěl, ale ty hezké chvíle, které jsme spolu prožili znamenaly víc, než všechna hořkost. Pro mě určitě. Ach byl jsem tak zaselepený, kdo to má čist.. věř, že mi ze mě je absolutně na nic... ty výčitky tam byly, chápu, že ti to ubližovalo, tolik mě to mrzí...K čertu se mnou, do hajzlu se mnou... Přišel jsem o to nejcenější, co jsem kdy měl, když jsem přišel o tebe, je mi to líto... Můj život se tím úplně posral, neboj já nedovolím zapomenout na tu křivdu, jakou jsem ti působil... nikdy tě nepřestanu milovat... nikdy to neskončí, protože já už vím, jak úžasnou jsi byla i přes tvé nynější chování, vím jaká jsi! Panebože, byl jsem nepříčetný...sám se nepoznávám... do hajzlu, ale já to tak nemyslel, copak to nedokážeš..přijmout..opravdu nemyslel.. do háje čtu dál..oči mi zvlhly... tolik toho lituju, je mi to tak líto, že se naše cesty rozpojily... myslíš, že jsem ti nevěřil? Ale tak to není, věřil jsem ti jako nikomu, akorát jsem ti nedával najevo, choval jsem se nemožně, a všechno špatný jsem ti předhazoval... tolik mi chybíš, je to neúnosné... do háje...jak jsi mi tenkrát napsala, že jsem ti zlomil srdce, nikdy to nezapomenu, rozhodně si nemysli, že to se mnou nic nedělalo... Ale taky nikdy nezapomenu na to krásné, co mezi námi bylo, nikdy jsem nezažil něco tak krásného, nikdy jsem se necítil tak skvěle jako s tebou a zároveň jsem se necítil tak hrozně nikdy... Nyní je to pořád horší a horší... zešílím bez tebe.. jak tě mám asi vymazat ze srdce, jak asi... když ani to, že mi lámeš srdce nepomáhá, nakonec ta láska vždy vyhraje ... jsem ztracenej.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 16.03.2008
Přečteno 273x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí