strach sama ze sebe

strach sama ze sebe

Anotace: něco málo o mně, snad jsi to přečte ,,někdo,, a pochopí mě...

Spousta lidí má strach. Někteří z pavouků jiní z hadů další třeba ze tmy. Každý má prostě strach z ,,něčeho,,. Ten můj největší strach je ze sama sebe. Jsem sama sebou a to některé lidi odrazuje. Často si říkám že kdybych se přetvařovala jako ostatní mohla bych být oblíbená. Ale já netoužím po popularitě. Mám svých pár přátel, kteří mi bohatě stačí protože jsou mi výbornou oporou. No však znáte to někdy je lepší méně než více Ale stydím se za sebe. Nevím proč. Prostě to tak je. Jsem introvert ale i extrovert. Moje heslo je upřímonst nadevše a jsem tu pro mé přátele . kdykoli je vyslechnu a snažím se poradit a v tom je ten problém . Nidko totiž neposlouchá mě když to potřebuji i když v mých přátelích mám oporu. Možná je to tím že to na mě prostě není poznat. Ale bojím se toho dne kdy ve mně ty pocity vybuchnou a já se stanu nebezpečnou a zlou pro své okolí kdy třeba řeknu něco nepěkného. Ano někteří by jsi to opravdu zasloužili ale proč zbytečně vyvolávat nějaké rozbroje , znám se to co bych řekla by ani nemuselo být objektivní. Prostě moje pocity zůstanou asi uzavřeny tak jak dlouho to půjde, a až to příjde tak uvidíme...
Autor anima alba, 16.03.2008
Přečteno 343x
Tipy 4
Poslední tipující: už ne pernikova princezna, Faileen, WAYWARD
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

proč jsem ti dala tip? protože mi tak trochu mluvíš z duše a věřím ti =)

27.03.2008 20:24:00 | Faileen

a jaký ten svět teda je??? Je krutý a zlý i když jsou občas i světlé chvilky, a i když někdo říká raduj se z toho mála co máš tak já se nemám z čeho radovat... tendle svět prostě asi nepochopím nebo spíš potřebuju aby mi někdo pomohl pochopit...

21.03.2008 20:31:00 | anima alba

Je to vyznání a úvaha zároveň a povedená,jenom je tak vážná,že si nenašla tipující.Dokud jsi taková a tak přemýšlíš,tak to tě v tom životě vítám a zároveň lituji,nebude to lehké pochopit,že kolem tebe je to trochu jinak a svět je trochu jiný než by měl být...a ze sebe strach neměj,sama sobě neublížíš.Člověk se má rád,ale nezačni se nenávidět.

20.03.2008 18:42:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí