Záleží jen na vás

Záleží jen na vás

Anotace: Gnostický příběh Simona Mága

Klidně si o mě myslete že jsem blázen a šílenec ale není tomu tak. Jsem pouze v procesu transformace do vyšších energií. Až se je naučím zcela ovládat na 100% tak zvítězím. Žádný z Vašich církevních hodnostářů nedokáže prožít zážitek mé gnostické meditace sebe sama. To bude radši do nekonečna vymejšlet obranu proti alkoholu, který dokáže meditujícího gnostika naučit jak se má správně napojit na sílu poznání. Ukazuji že jsem bohem ve svém světelném chrámu a to se církvi nelíbí. Proto se tak ortodoxně brání.

I vešel jsem do jeskyně na úpatí hory přenádherné. Kouzelné mechy zelenosivé zdobily její staré zdi už miliony let. Tvarem i strukturou připomínaly obrazce lásky nedozírné. Stříbrná hudba kapek čarokrásných modelovala v prostoru chorály písní romantických. Malebná harmonie tónů se nořila do tmy jako opojná substance etheru, který se v bytostných variacích oktáv vznášel prostorem nekonečným zdobený netopýřím šelestem libozvučným. I postupoval jsem dále až do nitra jeskynního komplexu. Bělostné krápníky vábyly mojí mysl uvolněnou. Mé smysly splynuly s touto léčivou energí slasti a krásy. Po necelé půlhodině cesty jsem dorazil k podzemnímu jezírku. Jeho okraje jakoby symbolizovaly souznění veškerých světel a stínů. Sluneční paprsky životodárné vrhaly světlo na hladinu zčeřenou vánkem chladivým přes malinkatou trhlinku, která lemovala korunu stropního komplexu. Zářily do všech stran jezírka pod úhlem trojjediným. Zářivá energie touhy po poznání nabádala mékroky vdál přes studnici zapomění. I přeplaval jsem na druhý břeh , který byl prorostlý travinou blahodárnou. Na úpatí bočního štítu rostla ve vodě malá květina. Jeho perokresba plátečná mi připomínala ideu souznění s universem. Neodvážil jsem se jí utrhnouti neboť její vůně sálala teplo a nezadržitelné světlo do všech světových stran. Aurická energie jejího zření harmonizovala mé čakry silou poznání. Abych se poklonil její kráse usedl jsem do lotosového sedu pod stromem poznání a začal meditovat o její podobě ve své mysli nedozírné. I otevřel jsem oči a představoval si ji plasticky v prostoru jak září nad mou hlavou. Jakási spirituální síla vedla mé tělo i ruce podle energií stvoření pomocí této vyjímečné a vynikající květiny. Stal jsem se naokamžik někým jiným, vynikajícím kanálem pro energii lásky. Sama vášeň a touha milovat vedla mou inspiraci až tak daleko, že nad mojí hlavou vytryskl gejzír bílého světla. Všech 7 čaker rázem zpívalo píseň universa dobrého i zlého. Vykřesal jsem v sobě dokonalou bytost, která jest připravena na vstup do nového věku vodnářského. Ve svém chrámu tělesném jsem náhle pocítil sebe sama. Veškeré tělesné neduhy, nemoci, zlozvyky a karmické hříchy byly rázem tu tam. Dokončil jsem v poklidu meditaci světla a vydal jsem se nazpátek ku světlu přírody. Tentokráte už jsem neplaval neboť jsem dosáhl vyšší úrovně zasvěcení. Přešel jsem hladinu jezera bosou nohou. Čím více jsem směřoval k východu komplexu tím více jsem cítil lehkost tónů a zářivost barev. Když oči mé popatřily denní světlo světa tak vše bylo jiné. Veškeré živé stvoření jakoby zářilo něčím barevným a kouzelným.

To co jsem pocítil a nalezl ve své mysli jest pro každého z Vás, každý může být stejně dokonalý tak jako já.
Autor Básník lásky, 17.03.2008
Přečteno 350x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí