Anotace: jsem se jako vždycky potřebovala vypsat

Zase sama. No když si to tak vezmu, tak ještě pořád. Ptám se sama sebe, proč si se mnou chodil,
proč se mnou chvíle netrávil.
Proč když jsme smutní , tak čekáme na další den s domněním, že spánkem všechno zapomene. Proč ale další den není o moc jiný, i když přeci jen něco se změnilo. S jiným dnem přišlo jiné trápení.
Proč se snažím všechno překonat a pak se stane nějaká maličkost a na mé tváři se objeví mně známé slzy. A zase pláču. Nejde to zastavit. Najednou si vzpomínám na všechno zlé. A pokaždé si vybavím, co ošklivého mi napsala moje kamarádka, když jsem byla na nejhlubbším dně, jaké může být. A přez to s ní dál kamarádím, jakoby se vůbec nic nestalo. Jakoby mi vůbec neublížila.
A pak mám zase mou "skvělou" náladu, při které se na mě to všechno sesype. A to jsem si myslela, že už jsem v pořádku, že už jsme zapomněla. Stydím se. Strašně se stydím, že jsem tak citlivá. A proč vlastně taková jsem? Ptám se.
Autor Danča-frogie, 20.03.2008
Přečteno 328x
Tipy 1
Poslední tipující: Norlein
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D jj dik za radu, pokusim se

20.03.2008 10:20:00 | Danča-frogie

Každý je nějaký...a to je dobře, že jsi citlivá, protože u 14leté holky se tohle dneska už nevidí a proto je dobře, že máš dobré srdce ale zase tak moc citlivá nebuď, to jsi potom hroznej cíťa a proto...se raduj ze života.

20.03.2008 09:51:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí