Je to těžké, žít bez srdce

Je to těžké, žít bez srdce

Anotace: mám zatraceně velký strach

Mám nekonečně velký strach, že se to právě nyní děje, bojím se, že už to ve mě začalo, bojím se, že mi srdce zkamenělo a nezbylo ve mě více citu, více lásky. Co ze mě zbylo? Kam se poděly ty sny, ty touhy? Všechno zničeno, všechno je pryč, kdo mi pomůže? Nikdo? Já sám? Jak si mám pomoci sám? Bojím se, že jsem prázdný, mám strach, že už nedokážu milovat, do hajzlu, jestli je tomu skutečně tak, tak jakou má tenhle život cenu? Jakou? Opravdu cítím tak nepříjemný pocit, pocit, že ten hrudník je úplně prázdný, že v něm nic není. Já takhle nechci skočit, nechci... Chci naplno žít se vším všudy, chci milovat, ale dokážu to ještě? Bojím se, tolik se bojím. Kolikrát smrtí dokážu ještě přežít, než umřu uvnitř? Žiju ještě?
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 27.03.2008
Přečteno 375x
Tipy 3
Poslední tipující: PIPSQUEAK, anima alba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Musíš v sobě objevit novou sílu, abys mohl zase žít.
Tak už se netrap...*:)

30.04.2011 17:16:00 | PIPSQUEAK

někdo Ti sice moc ublížil, ale neboj najdeš v sobě sílu,vždy tam je, sílu žít a milovat a sílu obrnit se proti těm kteří nám ubližují... a když Ti pak někdo ublíží znova bude to bolet, třeba úplně stejně, ale Ty budeš vědět že ta síla v Tobě je...

28.03.2008 21:36:00 | anima alba

pěkný,smutný.rozumim tomu.:(

27.03.2008 19:32:00 | Darkkitty

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí